{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Sadelmager {{forumTopicSubject}}

Skal have ny (brugt) sadel til min hoppe, og vil gerne have en sadelmager ud, der selv har/sælger brugte sadler.
Havde overvejet en af følgene:
Sadler.dk
Heri.dk
Hestenes Sadelmager - Maria Maj Mogensen

Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med disse? Eller har nogle helt andre bud? De skal køre ud, eller være i nærheden af 4600 Køge. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager
  • #1   12. nov 2018 Har nu oplevet for mange gange heri rideudstyr er dårlige til at tilpasse sadler og jeg kender ikke en der har været tilfreds
    Jeg bruger nobleride og hende er jeg super glad for hun forhandler også brugt sadel har kun hørt godt om sadler.dk smiley


  • #2   12. nov 2018 Du vil altid finde "historier" om alle sadelmagere, nogle er der mere hold i end andre.
    Og jo flere sadler du sælger, jo større er chancen for at der er nogle der blive utilfredse.

    En som du ikke har med på din liste er Lars Nielsen, jeg oplever ham som dygtig og kompetent.
    http://www.sadeleksperten.dk/


  • #3   12. nov 2018 Prøv at kontakte Fagsadelmageren vs. Camilla Nielsen ??

  • #4   13. nov 2018 Jeg var i starten rigtig fint tilfreds med heri, men må jo ligesom erkende at sadlen ikke passer min hest som den skulle så der skal lam under - dette har jeg aldrig oplevet med Lars sadeleksperten. smiley


  • #5   13. nov 2018 Husk der er forskel på sadelmager og firmaer der tilbyder tilpasning/tilretning af sadel.

    Vil klart anbefale en der rent faktisk ER uddannet sadelmager og ikke bare en der har taget et par kurser, men har uddannelsen.
    På den måde er du sikret at du faktisk har en fagperson som kan sit håndværk til perfektion.

    Jeg købte og fik tilrettet sadel af Heri, et held jeg havde en hest som ikke var så sensitiv, for jeg gik fra en bred bom (sadlen fra Heri) til en sadel som faktisk passede der var smal bom.......

    Kan så absolut anbefale Jan Guldborg, han er uddannet Sadelmager og hamrende dygtig!


Kommentér på:
Sadelmager

Annonce