{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Jeg går ude oven rideskole hved navn Enggaarde (måske har i hørt om den) men altså smiley jeg rider 2 forskelige heste, den emne har jeg redet i ca 2 måneder, har kun redet dressur og lidt spring, den anden har jeg redet et år her til januar, jeg er mest tryk hved den jeg har reddet i 2 måneder, da den anden bider mig hele tiden (og ikke bare små nap) det tog mig over 1 halvt år at ture galoppere på dne jeg snart har redet i et år, og den jeg har rider i ca 2 måneder galoppere jeg på efter 1 uge. Jeg har nu fået tilbuddet om at få den jeg har redet i ca 2 måneder begge de 2 dage jeg rider.
Men hved ik hvad jeg skal gøre, elsker dem begge rigtig højt, men er jo dsv gået hend og belevet lidt bange for den jeg snart har redet i 1 år,

Hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge
  • #1   19. nov 2018 Jeg ville takke ja til at ride den du er mest tryg ved de 2 gange i ugen. Den anden vil jo stadig være der så du kan nusse og sige hej. Men hvis du ikke er tryg ved den, vil du heller ikke lære noget af at ride den smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   19. nov 2018 Rid på den samme hest 2 gange i ugen.

  • #3   19. nov 2018 Sig jatak?

    Hvad skulle argumentet være, for at blive ved med at ride på en, du er utryg ved?? I din fortælling nævner du ikke noget argument for, at du skal holde fast i den, du har redet på i et år.

    Du har det jo næppe godt, ved at ride på en hest, du er utryg ved. Ja - du har knyttet dig til den første hest. Det er jo svært at undgå efter et år.
    Men vi mennesker skal være mere ydmyge. Normalt kan det gode en person kan tilbyde, også tilbydes af andre personer.
    Hesten skal nok få en ny part, som også er en flink person.

    God fornøjelse.


  • #4   20. nov 2018 Du skal helt klart vælge den hest du er tryg ved!
    Den anden får du ikke lige så meget ud af, ridemæssigt og du kan jo stadig hygge med den i stalden. smiley


  • #5   20. nov 2018 du kunne også godt have glæde af lidt stavekontrol, det ser ikke godt ud med alle de stavefejl smiley

  • #6   20. nov 2018 Usmagelig kommentar Peter. Pigen er 11 år gammel!

  • #7   20. nov 2018 Og når det så er sagt, så synes jeg bestemt også du skal vælge den du er mest tryg ved. Det får du meget mere ud af smiley

  • #8   20. nov 2018 Så kunne hun jo netop bruge stavekontrollen, nogle af de her fejl er lidt sjusk smiley


  • #10   20. nov 2018 For det første: hvorfor ride på hesten du er bange for, og som udgør en fare for dig, når du tydeligvis er tryggest ved den nye?

    For det andet: bider hesten også andre? Er underviserne o.l. opmærksomme på dette? Det lyder ikke særlig godt.


  • Dagmar R
    Dagmar R Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 46 Følgere: 2 Svar: 41
    #11   21. nov 2018 Rid på den du er mest tryg ved og find en part til den anden. Hvis du skal gå og være bange for at ride og opholde dig sammen med hesten er I ikke et godt match. Rid på den du kan føle dig tryg sammen med.

Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge

Annonce