{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Hvilke godbidder? {{forumTopicSubject}}

Der er gået 1,5 uge og jeg er allerede meget træt af at bruge gulerødder som godbidder. Sådan en almindelig lille gulerod kan snildt skæres i 16 stykker, og jeg bruger gerne mindst halvdelen. Resten ryger i krybben, og i krybben kan jeg fint fortsætte med gulerødder, der er bare for at hesten synes det er lækkert at komme ind.
Men til alt andet.... jeg er træt af gulerødder der fedter i lommen og at de ikke kan holde sig i det miljø jeg har mulighed for. Til sidste hest brugte jeg tørret rugbrød, hvilket den var meget begejstret for og det var nemt (og win-win fordi jeg ikke kan spise en hel pakke altid), men ham her er ikke særlig begejstret for rugbrød smiley

Hvad kan i så anbefale? Jeg vil ikke have dem for store, for det er en lille pony og godbidden skal helst ikke være en hel fodring smiley enten skal de være små eller også skal de kunne knækkes. De skal have en pris hvor man kan "tåle" at give 6-10 stykker om dagen (med tiden trapper jeg ned) og jeg har ikke økonomi til at smide 500 kr for en sæk lige nu. Han virker meget begejstret for urter. Jeg har ikke testet lakrids, mint eller hvidløg.
Jeg bor i Århus. Umiddelbart ville jeg drøne i LH-foder, men jeg har langt og ingen bil, så jeg vil have en plan først smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har en hoveddør hvor låsen skal fikses , det samme ud til mit skur . 800 kr.
  • Trimning af levende hegn 2.400 kr.
  • Sætte lampe op i stuen 900 kr.
  • Hang a mirror on a concrete wall 500 kr.
  • Mount a few things (small wall shelf, two frames and a wall mounted shower) 900 kr.
  • Opsætning af mørklægnngsgardiner 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke godbidder?
Kommentér på:
Hvilke godbidder?

Annonce