{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalosan F
  • #1   20. dec 2018 ved tidligere opstaldningssted brugte vi det når hestene kom på på døgnfold, og boksene blev muget i bund. Det udtørrede boksene og gav en desinfektion af dem og gav et renere miljø indenfor kontra hvis boksene skulle udtørre af sig selv, vi snakker her om en tæt og lukket stald. Hvis jeg selv havde bokse, kunne jeg godt finde på at bruge det hver gang jeg mugede i bund netop for at udtørre og hurtigere fjerne lugt og ammoniak fordampningen hurtigere og derved opnå et mere rent miljø. Jeg er nok også så tilpas miljø skadet fra kvægverdenen hvor vi disinficere boksene efter hver udmugning. smiley smiley

• #2   20. dec 2018 Jeg bruger det for at reducere ammoniak, både under strøelsen, men også når jeg strøer ovenpå.
    Derudover har det også en effekt mod fluelarver om sommeren. Både i baksen og når man kører moget i stak.

• #3   20. dec 2018 Ann C hvordan gør du det i møgstakken? strøer du bare på i ny og næ?

• #4   21. dec 2018 Jeg strøer det ikke i stakken, kun i boksen. Det følger jo alt andet end lige med ud smiley

Jeg strøer i halm og muger en gang om ugen. Strøer et par gange i løbet af ugen, først stalosan oven på strøelse, og så nyt halm ovenpå igen.

• #5   23. dec 2018 Smart smiley

• #6   23. dec 2018 ...
    Jeg har set denne tråd, og...

Jeg undres.
    Hvad indeholder det, for at opnå den virkning?
    Og hvor giftigt er det udenfor staldmiljøet?

• #7   23. dec 2018 Vi brugte det på stutteriet til at strø ovenpå den gamle madras før vi lagde nyt ovenpå. Også brugte jeg det på gulvet i boksen til Tindur hver gang jeg muget i bund (hver 14 dag) Stalosan mindsker ammoniak damp og decinifiserer. smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Stalosan F

Annonce