{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

GODT NYTÅR {{forumTopicSubject}}

I ønskes alle et godt nytår smiley

Håber at I alle og jeres dejlige hypper er kommet godt og sikkert ind i det nye år.

mine basser står pænt i stalden og gumler hø. og hø er jo vigtigere end de der mærkelige knald/blink
det skal siges at mine ikke normalt reagere på det.
men i år har der været flere naboer end normalt som har skudt af. men det er gået stille og roligt. så nu ca 50 min inde i det nye år er der allerede stille og roligt udenfor. jo vi kan hører det fra byerne og sommerhusområderne (der er en hel del tyskere som fejer nytår i sommerhusene i området - Ristinge ligger bare 6 km fra mig af)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GODT NYTÅR
  • #1   1. jan 2019 Godt nytår til dig også smiley
    Min venindes ene islænder tog det ik så pænt i boksen igår, den kom op og hænge på boksdøren smiley
    Der er heldigvis ik sket hende noget og min veninde fik guidet hende ned igen.
    Tror hun til næste år vælger at de skal gå ude, for forrig år tog hesten det rigtig pænt. Tror den panikkede over den lille plads som der er i en boks i forhold til stor fold og kan stå tæt med sine foldkammerater


  • #3   1. jan 2019 Vores hjerneløse nabo valgte desværre at skyde af selvom vinden var lige ned mod os, så det meste af hans krudt bragede lige over vores stald smiley

    Min ellers totalt cool islænder gik totalt i panik og forsøgte flere gange at kravle ud af boksen. Her til morgen kastede hun sig ud af stalden, og jeg er virkelig spændt på hvordan hun tager det, når de skal ind igen til aften.



  • #4   1. jan 2019 Godt nytår til alle!
    Vi kom godt og roligt ind i det, vores ene nabo valgte dog også at fyre af ind over vores hus, igen i år!
    Folk er virkelig tankeløse nytårs aften! Utroligt!


  • #5   1. jan 2019 Mette - øv en dum oplevelse også smiley
    Forhåbentlig bliver hun fortrolig med stalden igen, de næste 364 dage.
    Vores har stået ude i nat, det gået rigtig fint (gudskelov) påtrods af det er inde midt i byen og der knald på kl 24


  • #6   1. jan 2019 Maria - godt nytår til dig også smiley heldigt at hestene tog det pænt, sådan en idiot til nabo altså smiley

  • #7   1. jan 2019 Miss: Mange tak og i lige måde! smiley Vi har ikke hest, men til gengæld en meget angst hund, og hun ligger i det værelse der ligger ud mod vejen, så de fyrer af lige uden for hendes vindue. Det kan de jo ikke vide, men træls er det!

  • #8   1. jan 2019 Sorry - det troede jeg. Åh stakkels hund smiley

  • #9   1. jan 2019 Helt i orden smiley Desværre mistede jeg min basse for knap 1,5 år siden og har ikke fået anskaffet en ny endnu smiley

  • #10   1. jan 2019 Maria - Var lige inde og læse om bassemanden smiley har du tanker om i år, at købe/låne hest eller noget?

  • #11   1. jan 2019 Ja, han har haft et hårdt liv ??
    nej, vi er ved at sælge hus og vil først købe hest når vi har købt en gård, så jeg kan have den hjemme!

    PS. undskyld til TS at vi erobrer tråden ??


  • #12   1. jan 2019 Hi hi ja undskyld vi erobre tråden smiley

    Maria - lyder som en rigtig god ide smiley held og lykke med salget af huset først og køb af gård/hest dernæst smiley det må være et nytårsforsæt smiley


  • #13   1. jan 2019 Mange tak! Vi håber på det bedste! smiley

  • #14   1. jan 2019 Godt nytår.. smiley
    Det gik faktisk over alt forventning.. Bedre end sidste år.. De stod bare ude og kiggede.. Og vi bor altså midt i byen.. Der er især én krudtgal nabo, der er vild med at fyre batterier af og dem bliver de bange for.. Jeg gik derop tidligere på aftenen og spurgte rigtig pænt, om de kunne rykke lidt ned ad vejen med deres fyrværkeri.. Så sagde han kraftedme nej og at det måtte jeg altså leve med, den ene dag om året.. Jeg var målløs.. Sikke en holdning at have.. Nå, men jeg ved ikke om han nåede at løbe tør for krudt, at det var fusere eller om han rent faktisk genovervejede, men der blev fyret ét batteri af til midnat og så kom der ikke mere.. Så ponyerne klarede det så fint.. smiley Seje små banditter.. smiley


  • #15   1. jan 2019 det er godt at hører at I er kommet godt igennem nytåret

    det er træls når folk ikke fatter at der findes regler omkring fyrværkeri.endelig syntes jeg jo at regler burde være endnu strammere.for det er træls at de må sælge det så længe før. og så mener folk jo at man må bruge det når man nu harkøbt det. Og selvom at der er flere dage til at man faktisk må
    folk fatter ikke at der skal være så og så mange meter hen til dyrerne.


Kommentér på:
GODT NYTÅR

Annonce