{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Horseware dækken str? {{forumTopicSubject}}

Har fået lidt penge i julegave til et nyt dækken til hesten.

Det største ønske er et Rambo Optimo turnout smiley godt nok mange penge, men ved fra tidligere at Rambo holder.

Rambo duo er og så en mulighed.

Amigo Bravo turnout er også i spil.

Men hvordan er det med str på de forskellige?

Nogle siger at de er store i str og andre at de er almindelige? Hvad er jeres erfaring?

Er der nogle af jer der kender Tika's Combinator?

Og er der andre der har liner muligheder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horseware dækken str?
  • #1   3. jan 2019 Min er en 155 i både horseware og andre dækkener. Havde de haft en 150, havde det nok også passet hende. Den eneste ulempe ved dem er, når hesten fx bruger 135 eller 150, så skal man enten gå en størrelse op eller ned da den hopper nogle størrelser over: https://www.bot-shop.dk/stoerrelses_guide?gclid=CjwKCAiAgrfhBRA3EiwAnfF4tuRU-iInJVMAF8oyVgR5TgJ_QaZ60cabgR08zZnPREObF74sKXJSdBoCGcUQAvD_BwE

    I september købte jeg et ældre brugt Rambo Duo billigt da det havde lidt slid indvendigt. Hun har nu gået med det siden November og det holder helt fint og sidder godt. Hun står ude 24/7 og ligger tit ned i mudderhullet, selvom vi har ca. 4 hektar fold uden mudder smiley

    Til Black Friday købte jeg et Amigo Bravo 12. Jeg har kun prøvet det på. Det virker umiddelbart lidt smallere fortil (eller også er det fordi mit Rambo er mere slidt). De har begge to samme lukning foran og ser helt ens ud i pasform.

    Min veninde kører sit Rambo Duo på sådan 6-7 sæson og det fejler stadig intet smiley



  • #2   3. jan 2019 Tænker de er ret standard i størrelse - i hvert fald har vores brugt samme størrelse i HW og andre dækkener.

    Hvad holdbarhed angår må jeg indrømme at jeg ikke har oplevet den helt store forskel på dyre og billige dækkener - jo, ift almindelig slid er der bestemt forskel på mine weatherbeta og de billige fra Hooks. Men når de tumler, tygger i dem osv på folden går også de dyre dækkener i stykker, så jeg giver aldrig nogensinde 2500 for et dækken uanset hvilket mærke der så står på.
    Så her er det billige dækkener all the way medmindre jeg falder over et virkeligt godt tilbud.
    - har i øvrigt stadig 4horses (tika) dækkener liggende som har 6+ sæsoner på bagen og stadig fungerer upåklageligt. Nu har vi så ikke hest til dem mere, men om dækkener holder handler i høj grad også om hesten, der har dem på (og dens foldkammerater)


Kommentér på:
Horseware dækken str?

Annonce