{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning
  • #1   5. feb 2019 Hvilke krav har du? Jeg bor i Randers smiley

    Vi har islændere og står et vidunderligt sted ikke langt fra dejlig skov. Det er så et islænder sted, og baseret på hygge og skovture, men stadig med ridehus og mulighed for undervisning.

    Jeg har også stået på stevnstrup Rideklub, det var ikke noget for os, men er du konkurrence-rytter er faciliteterne fine (det er nogle år siden), det var dengang meget stævneorienteret og med mange stævner og arrangementer.

    Der er kallehavegård og mener noget der hedder mosegården, ikke steder jeg kender personligt, og sikkert flere steder smiley

    Jeg googlede opstaldning randers i sin tid, og fandt en del. Nogle længere væk selvfølgelig, men man kan jo tage ud og kigge de forskellige steder smiley


  • #2   5. feb 2019 Lykkeshøj Rideklub, Kallehavegaard, Harridslev og Christianslund Ridecenter.

    Kommer an på dine krav og budget smiley


  • #3   5. feb 2019 Spørgsmål?!
    Er der nu blevet lov til at søge i forum?
    Jeg spørger da jeg måske har gået glip af noget.. Det ville da være dejligt da jeg snart skal til at søge efter diverse også.. smiley

    Mvh TT


  • #4   6. feb 2019 Hun spørger jo ind til om nogen kan anbefale et sted, og ja forum emner er jo storset kun sprgsmål folk stiller der kan tages op til debat.

    Har selc lige spurgt om en del spørgsmål omkring herning så ser absolut ikke noget galt med hendes emne smiley


  • #5   6. feb 2019 Nej hun SØGER et sted.. smiley
    Hej alle sammen
    Da jeg snart får hest, SØGER jeg derfor et sted hun skal stå opstaldet... smiley
    Så må jeg også søge efter en part, gamacher osv osv.. Hun skal nok hvis hun skal følge reglerne, skrive at hun ønsker anbefalinger.. smiley

    Mvh TT


  • #6   6. feb 2019 Men TT ser man på dine indlæg, så er der dælme en del “jeg søger gamascher, tilskud osv” hvor du vil vide hvor man skal købe disse ting.

    Hvad er forskellen? Om hun søger en forretning der sælger dry feet, eller en forretning der sælger opstaldning er vel ud på et? smiley


  • #7   6. feb 2019 Det er ordet søger ifølge HG IKKE MIG! Jeg kan være fløjtende ligeglad. Men det er IKKE fair at mennesker her inde får advarsler osv når de bruger ordet søger, imens andre gerne må! Det er der JEG står af.

    Mvh TT


  • #8   6. feb 2019 Jeg har nu ikke lige set nogle regler ang. specielle ord? Men om man skriver “jeg søger” eller “hvor kan man købe/hvor kan jeg finde” er vel det samme...

    Jeg kender ikke HG’s bevæggrunde, men ville personligt nok ikke bruge en andens tråd for at fremhæve at andre har fået advarsler.

    Var jeg utilfreds, ville jeg kontakte Hg og hvis det ikke gav svar/løsning, så enten affinde mig med at sådan er tingene bare eller stoppe med at være herinde, men der er vi så forskellige som mennesker smiley


  • #9   6. feb 2019 Ja nogle mennesker har jo svært ved at følge reglementer...
    Og det er usmagelig at anmelde en person til Hg for brud på regler som ingen annoncer i forum.. Og når man skriver ordet SØGER. Så er det en annonce.. Så er det mere pli at skrive at det ikke er tilladt det personen har gang i..

    Mvh TT


Kommentér på:
Opstaldning

Annonce