{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horze
  • #1   26. feb 2019 Jeg har rigtig gode erfaringer, og har altid været tilfreds smiley

  • #2   26. feb 2019 Ved ikke om jeg synes det er billigt, men jo nok ifht. mange andre mærker er det måske...

    Jeg har en Horze Cresendo frakke, den er mega lækker og kører på 4. sæson, dog er der et par trykknapper som er revet ud, men tænker det er mere min skyld end det er jakkens, jeg har ikke været så flink ved den.

    Så har jeg et par Kilkenny jodphurs dem har jeg ikke haft ret længe, men lækre at have på, 1. gang jeg havde dem på, blev min. part forskrækket og hoppede op på min fod, jeg prøvede pr. refleks at hive foden ud under hestens, uden held, men der er ikke en skramme på støvlen! Det er jeg virkelig imponeret over!


  • #3   26. feb 2019 super glad for alt mit, lige fra hovedtøj til ridebukser smiley

  • #4   26. feb 2019 Jeg har kun haft købt en gjord derfra og jeg var veldig tilfreds. hurtig levering og meget fin for en gjord til 100 kr smiley

  • #5   26. feb 2019 Jeg har købt flere forskellige ting der inde fra, bla. alt fra bid til gjorde, til tidebukser og jeg syns virkelig kvaliteten er god i forhold til deres priser. smiley

  • #6   26. feb 2019 Jeg har aldrig været utilfreds. Har sågar haft jakker der holdt 3-4 sæsoner, hvilket er mere end noget af mit lidt dyrere. smiley

  • #7   26. feb 2019 Altid super tilfreds med deres produkter (har primært ting som klokker, underlag, grimer, strømper, trøjer og gjorde) og elsker det hele og syntes det holder godt ??

  • #8   26. feb 2019 Jeg har kun været utilfreds, desværre. Jeg synes virkelig ikke, at deres varer holder særlig godt.

  • #9   27. feb 2019 Både og - vil nok være påpasselig med at købe nogle af deres ridebukser en anden gang. Købte nogle crezcendo bukser der var på tilbud engang med både skind og grip - havde ikke erfaring med grip dengang, kun at folk tit brokkede sig over det faldt af på de dyre mærker så tænkte at med skind under så var der da en ekstra sikkerhed hvis grippen var dårlig smiley Men når man har dem på så udvider måsen sig og bliver helt slatten og den kommer ikke tilbage i facon efter vask. Det er svært at forklare men de er virkelig underlige så jeg bruger dem aldrig. Og de var ikke super billige før de var sat ned. Måske 8-900 oprindeligt. Men har et par andre af samme mærke med skind og de er så udmærkede. Men hvis det er et spil i lotteriet om de er gode eller ej til 900 kr så foretrækker jeg alligevel at give det mere og så få et par pikeur som jeg ved holder pasformen godt. Og de kan selvfølgelig også fås ved Horze smiley

  • #10   27. feb 2019 Jeg har ikke mange produkter fra Horze, men skøbte sidste forår et par ridebukser. De er virkelig lækre at have på, men grippen holder slet ikke. Mine Pikeur er flere år gamle uden noget slid på grippen, mens Horze allerede er slidt helt af efter en sommer.

    Så vil jeg hellere betale lidt mere og få noget ordentligt.


  • #11   27. feb 2019 Næsten kun gode erfaringer. Deres Jordphurs sko holder ikke længe.. Ellers glad for de, dog ikke så billige mere.. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Horze

Annonce