{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

HA info ang. brug af forum... {{forumTopicSubject}}

Aheemm, ja...


Her er lige lidt læsning igen, da der stadig er alt, alt for mange der tydeligvis IKKE har set denne tråd tidligere.

Nu er det altså ved at køre helt af sporet med folks tråde igen, igen, igen, igen, og derfor er der en del der nok vil undre sig over hvor deres tråde er blevet af.
Disse tråde, som nu er væk, har ikke været lavet i overensstemmelse med reglerne for postering i Forummet, og er derfor enten slettet eller ændret, eller flyttet til en anden kategori..

Særlig slemt var det med ting som:

SIGENDE OVERSKRIFTER. smiley Heeej, HJÆLP!, SE HER, KIG!, og lign, duer bare ikke, da de jo ikke fortæller en dyt om, hvad man kan finde i tråden..

GENPOSTERINGER. Af emner, der har været oppe for ganske nyligt er også et ret stort "problem".. Ingen behøver jo 5 "Hvad er min hest værd, HVIS den skulle sælges"-indlæg lige i r**** af hinanden. smiley

MEN, der er hjælp at hente, så man undgår at ens indlæg forsvinder.

Ganske enkelt.. LÆS og følg reglerne, som står under "Brugerbetingelser" helt øverst til højre på siden, og problemerne er løst. smiley

På den måde undgår man at ens tråde forsvinder eller bliver rettet, og så er alle glade. smiley


Lige lidt flere detaljer:


Off Topic:

Her skal postes indlæg der omhandler følgende
- Nye billeder på profil, eller andet sted
- Hvilket billede skal først?
- Hvad er min hest værd?
- Stemmer i udfordringer ønskes/ Stemmebytteri
- Kommentare ønskes
- Bedømmelser ønskes
- Flotteste hest indlæg
-Video og billeder, både på denne side og andre steder..
-I det hele taget SE MIG-indlæg..


Og NEJ. Det er ikke her alt ikke hesterelateret snak skal ind.
Vi har valgt at bruge OT på denne måde, for at undgå at alle de indlæg der er spændende bliver skubbet væk. Og hvis ikke det skal være sådan, så bliver vi nødt til at få næsten alle ovenstående indlæg ind under generel diskussion, da de fleste jo er hesterelaterede. smiley

Træning
Her skal alle indlæg vedr. træning af hesten ind under.

Avl
Alle spørgsmål der omhandler avl hører til i denne kategori.

Træf ogArrangementer
I dette forum hører følgende indlæg til:
- Reklame for bestemte arrangementet
- Beretninger fra bestemte arrangementer
- Spørgsmål om bestemte arrangementer
- Hvis du gerne vil vide om andre kommer til arrangementerne

Generel Diskussion
Her skal alt det der ikke hører til under de andre fora postes.

10-Indlægsreglen:

Altså ER der et et indlæg indenfor de 10 seneste der omhandler det samme, (feks. nye billeder) så lægger man sit indlæg i denne tråd, og opretter IKKE en ny. smiley

Først når der er mere end 10 tråde til det forrige lignende indlæg, laver man en ny tråd. smiley

Og nej, man skal ikke bare "camouflere" en ny billedtråd med en anden overskrift (Det er set forsøgt meget tit, og vi lurer det alligevel, hæhæ)..
Handler det om billeder, skal indlægget i et tidligere indlæg, HVIS der er et sådant indenfor de 10 seneste tråde i forummet. smiley


Herudover kan jeg kun opfordre til at LÆSE "Brugerbetingelserne" igennem, da det kan have ret stor indflydelse på ens videre deltagelse på siden. smiley



Lad mig lige her pointere at det på INGEN måde er tilladt at HÆNGE ANDRE PERSONER UD hverken med navn, evt. sted, de arbejder, links eller noget som helst andet..

Man skal HELLER ikke sige at den og den er den samme, UDEN at vide det, da det OGSÅ er udhængning..



OG sidst, men ikke mindst..

Fotoalbums er IKKE!! til at oprette annoncer i! Det er det, Markedet er der til.. smiley






Mvh. Michael smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA info ang. brug af forum...
Kommentér på:
HA info ang. brug af forum...

Annonce