{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Klimavenlig transport, Løkke til hest? {{forumTopicSubject}}

Ha ha faldt lige over denne artikel på nettet smiley

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/bizar-video-loekke-rider-paa-ib/7634486

https://m.facebook.com/watch/?v=379000949367445&_rdr

Klimavenlig transport, er det dét han går til valg på?
Hvad synes I om denne video som medie kampagne for Venstre?
Får det jer til at stemme på venstre når i ser denne video?
Andet?

Jeg må så indrømme at når de vælger at smide Løkke til hest, SÅ GIV HAM EN HJELM PÅ FOR POKKER DA! så han fremstår som et godt eksempel for os andre.
jeg beklager de reklamer kan komme i forbindelse med at se videoen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klimavenlig transport, Løkke til hest?
  • #2   15. maj 2019 Synes det er en meget hyggelig video. Jeg tror egentlig ik i sidste ende, at den betyder noget som helst. Det er bare et sjovt indslag for, at få ham til at fremstå mere menneskelig og derved troværdig.

    At han ikke har hjelm på, gør mig intet. Han er en voksen mand og han bryder ingen regler. Men han burde helt klart ha taget den på, for hans egen politiske skyld. Ikke for sikkerheden til hest, men fordi han burde have vidst der skal så lidt til at gøre folk hidsige.

    Mht om han får min stemme, så nej, for jeg stemmer slet ikke i år.


  • #3   15. maj 2019 Jeg ændrer ikke på mine politiske holdninger pga en videofil.

    Men jeg synes at det er dejligt at se folk lave andet end målrettet stemmeslugeri.

    Jeg er stor tilhænger af at man altid rider med hjelm.
    Men, hvis man er gammel nok til fuldtud at forstå konsekvenserne af, hvad der potentielt kan ske uden hjelm, så synes helt generelt at man skal respektere "når der er afgivet informeret samtykke".
    Øh. I ved hvad jeg mener. Manden er voksen og risikoen for afsidning er heller ikke større.

    Jeg gætter på, at LLR har været et sted, mødt nogle ryttere og taget imod et frisk tilbud.
    Og det er godt at give og godt at modtage ting der giver glæde.
    Det er opløftende at se mennesker vise sin legende side af personligheden frem.


  • #4   15. maj 2019 Jeg synes videoen er lidt sjov, men den får mig ikke til at stemme på ham.

    mht hjelmen, så har jeg set billeder af ham ride, hvor han har den på, så tænker det måske bare er gået lidt hurtigt.


  • #5   15. maj 2019 Hej ja jeg så den også igår og jeg blev vildt imponeret over at det faktisk ser ud som om at han kan ride og ja ja jeg mega undrede mig også over at han ikke havde hjelm på ???? Måske fordi at han ikke ville samlingens med ham med Cykelhjelmen....
    PS den fedeste valgreklame jeg har set indtil nu... hahaha men der var jo også en hest på... ha ha


  • #6   15. maj 2019 PS videoen ændrer heller ikke på min stemme. Jeg ender nok med at sætte mit kryds der hvor jeg plejer eller slet ikke. Har så meget politikerlede....
    Sjovt de politikere der giver mig mest sympati er dem der rent faktisk har været på arbejdsmarkedet...ellers er hele bundet nogle pampere...... spiser popkorn......


  • #7   18. maj 2019 Vil give jer ret at han sidder faktisk rigtig pænt, taget i betragtning han ikke er hestemenneske som vi er smiley måske et naturtalent..
    Helle - giver dig helt ret at det er hidtil den hyggeligste kampagne video og som er helt nede på jorden smiley


Kommentér på:
Klimavenlig transport, Løkke til hest?

Annonce