{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Rambo Summer series, str? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal købe rambo summer series turnout dækkener til mine to heste, men er i tvivl om str? Har et regndækken i 140 (fra rambo) til den ene, som normalt bruger 135-145, men det er for stort og kan kun bruges med hans tykke stalddækken under ...

Har hørt at det skulle være lille i str, men at rambo dækkener generelt er store i str. so hence my confusion haha.

Nogle der har erfaring med dette dækken? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rambo Summer series, str?
  • #1   23. maj 2019 Når det kommer til Rambo dækkener, så køber jeg dem altid i hestens korrekte str. i mit tilfælde er det 130.
    Rambo siges at være lidt bredere fortil vs amigo. Hvilket jeg kan nikke genkendende til.
    Jeg købte et amigo dækken i str. 130 men kunne så kun lige lukke dækkenet for til og det var så for stramt.
    Jeg købte det så i en str. 140 og må så konstatere, ja dækkenet lukker uden problemer og hesten kan bevæge sig rundt.
    Men det er for stort.. smiley

    Jeg har en Shagya araber som kun passer Rambo pga bredden.
    DV'en kan gå med de tynde Amigo dækkener uden problemer men passer absolut ikke deres vinter udgaver.

    Så med den smøre, skal du tage et godt kig på hesten. Personligt ville jeg bare købe hestens oprindelige str. når vi taler om Rambo. smiley


  • #2   23. maj 2019 Jeg købte et til min 155 str hest, i 155.
    Det passede perfekt.
    Alle hendes dækkener var Rambo, der var flere forskellige.


Kommentér på:
Rambo Summer series, str?

Annonce