{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Sara  P
Sara P
Tilmeldt:
23. maj 2019
Emner: 3 Svar: 7

Klippet shetlænder {{forumTopicSubject}}

Jeg har klippet min kære to-års shetlænder i dag 1/7. Jeg ved det er et træls tidspunk, men hun havde noget under pelsen som skulle behandles. Det ser jo forfærdeligt ud, at hun mangler alt pelsen, så er der egentlig en måde at få det til at gro ud i en helveds fart?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klippet shetlænder
  • #1   1. jul 2019 Nej. Ikke med mindre der gror langsommere og dårligere end sædvanligt (kan være vitaminmangel). Resten er genetisk bestemt

  • #2   2. jul 2019 Der er ikke de store problemer ved, at klippe nu. Min gamle hoppe blev klippet hvert år i juni, fordi hun satte pels efter dækkenet kom af.

    Ponyen mangler næppe alt pelsen?
    Hvorfor ska det komme hurtigt ud, nogen heste har jo ikke længere pels, end det ponyen har nu?


  • #3   2. jul 2019 Ja, de ligner noget skaldet, mærkeligt noget de første dage efter klipningen - især når man ikke plejer at se dem sådan - men bare rolig. I løbet af et par uger vil hun se mere normal ud smiley


  • Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

    Emner: 3 Svar: 7
    #4   2. jul 2019 Det ser så mærkeligt ud, især fordi hun ikke er klippet på ben og i hovede

  • #5   2. jul 2019 Hvis du har mod på det, kan du jo prøve at klippe hendes ben og hoved, så der bliver ligevægt i tingene - og ellers udligner det sig efterhånden.

Kommentér på:
Klippet shetlænder

Annonce