{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Vil til stævne.....!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja nu lyder jeg nok som en eller anden snob som kun tænker på stævner men nej det er jeg altså ikke c",)

Men jeg vil bare så forfærdelig gerne til stævne med Fabi. Vi sku ha været i Silkeborg her i ugen. Desværre ku jeg ikke få noget transport til Fabi... smiley

Nu er jeg bare sån helt.... Åh vil så gerne til stævne. Der er så mange klubstævner men dem må jeg ikke starte - jo i spring - men det er dressur jeg vil...
Kan ikke helt forklarer hvorfor men måske er det bare fordi jeg har lyst til og vise os frem. Elsker det nemlig uanset hvordan det går!!! smiley

Er jeg bare dum og hører på eller er der andre som også kan have sån en underlig følelse??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil til stævne.....!!!!!!!!
  • #1   17. jul 2007 Hehe ork nej smiley Nu er jeg sårn set ligeglad med at vise hesten frem og vise hvor god den er , men jeg elsker og komme ud og dele oplevelser med hesten (:<3

• #2   17. jul 2007 føler også sådan, men lige idag var det bare HIMMEL at ride en laang tur med mange vilde galopper og minibyggede spring.. for pingo stod siden i mandags(sidste uge) med én sko og var kun på tur dagen efter og så stod den på trækketure.. og nu her om lidt tager jeg på miniferie ved min mormor indtil på lørdag og SÅ skal der bare trænes så han kan komme ned i vægt og blive klar til stævnet d. 4/5 august smiley

• #3   17. jul 2007 Enelam:

Hvor skal du til stævne??

• #4   17. jul 2007 hehe;D kender det godt, jeg elsker stævner:D der er i klarup i august, hvis det er;D kan se du bor i nordjylland jo;D

• #5   17. jul 2007 Åh hvor er det dejligt at jeg ikke er alene i båden.... c",)

Jeg har godt nok tænkt på ku jo bare tage til et klubstævne og så starte udenfor klassen men syns ville være lidt trælst! - Hvis I kan følge mig....

• #6   17. jul 2007 Jeg VIL OGSÅ, ikke for at vise hvad vi kan, men for at få alle dem der lige siden jeg var lille har sagt at jeg ikke duede til noget... bare vinde én klasse og sende rosetten til min morfar, med et brav der hvor der ganske køligt står: "Du tog fejl", og et billed af mig og Nar...

men selvfølgelig også som træning til Nar, så hun kan komme over sin angst for de mest underlige ting...

• #8   17. jul 2007 Jeg vil også til stævne! Grr. xD
    Og det er helt sikkert at jeg kommer ikke til stævne for september ..
    Og så har jeg ikke været til stævne i 8 måneder!
    Det er HELT VILDT som jeg savner stævnerne!
    Jeg ELSKER stævner!
    Det irriterer mig at jeg ikke har været til stævne længe d:

Jeg har - indtil febraur i år - været rideskolerytter, hvor jeg var til stævne ca. hver 3. måned.. Så det er svært lige pludselig ikke at kunne starte xD

• #9   17. jul 2007 Sidst jeg var til stævne med Fabi var den 5/6 maj... smiley

Har godt nok startet på haflingeren Waldy men det er aldrig det samme som sin egen hest. Selvom Waldy er gudeskøn og ride!

• #10   17. jul 2007 Puuhhh ha... Sidst jeg var afsted var i maj og skal afsted første weekend i august igen... Så har vi ca to stævner i måneden indtil jul...

Jeg elsker at være til stævner... Især efter jeg har fået Lutz... Men de andre blev det ikk til så meget, da de var skadede hele tiden...

• #11   17. jul 2007 Jeg har det lidt ligesom CTA .. Jeg har ikke redet stævner siden det sidste stævne på Taco i April 2006, og jeg savner ogs bare det helt vildt .. Til gengæld har jeg en super sød veninde, som jeg må komme til stævner sammen med når hun skal :)<3 Og jeg elsker at hjælpe .. Men det værste er dog at jeg ikke har sprunget siden marts, og det savner jeg virkelig for jeg elsker det smiley

• #12   17. jul 2007 Jeg vil også gerne til stævne og vise hvad Fenja og jeg kan.

Hun vil bare ikke i trailer. Men til august er der stævne i en rideklub jeg kn ride til.

Heldigvis vil Manilla i trailer. Fenja og Manilla er så gode veninder, at jeg er sikker på Fenja går med op, hvis Manilla er oppe. Så det er godt nok xD

• #13   17. jul 2007 kender det udemærket godt - vi holder os dog ikke tilbage smiley

var bl.a. til stævne i søndags og kom hjem med 2 røde rosetter - herligt.

Kommentér på:
Vil til stævne.....!!!!!!!!

Annonce