{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Hvad synes i så ? Før og nu :) {{forumTopicSubject}}

De sidste 2 måneder har mig og "musse´s" trænings dage kørt op og ned som i en rusjebane. Nogle dage kunne vi det bare andre dage gik det ad h..... til.. Starten var ekstrem svær. Den første måned var hun siv, usamarbejdsvillig, gik med noget i luften hele tiden og fløj nærmest op i luften når jeg lagde lidt ben til... Plus at jeg sad forfærdeligt smiley

Har er billeder fra da jeg havde redet hende i 3 uger http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=21377

Lige siden i mandags har det bare gået vildt godt... næsten fra den ene dag til den anden kan jeg ride hende til bidet uden at hun slå fra smiley men det ville heller aldrig have gået hvis det ikke var for været underviser Gitte, der har lagt utroligt meget arbejde i at få det til at fungere smiley her er billederne fra i dag omkring klokken 17.00 http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39444 mine stigbøjler er også blevet lidt længere hehe


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes i så ? Før og nu :)
Kommentér på:
Hvad synes i så ? Før og nu :)

Annonce