{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Opstaldning hos stald Jørgensen {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg jeg ville lige høre jeres mening om jeg skal holde mig væk fra stald Jørgensen eller er det mega godt at være der

Lige nu står jeg på et sted hvor det er okay og billigt, men det sted jeg står er det selv pas og jeg kan godt mærke på min krop og hest at jeg ikke for rørt min hest da jeg har meget og se til og tænkte faktisk at det ville være dejligt at der nogen/nogle der kunne hjælpe mig med stald arbejde, jeg elsker selv stald arbejdet, men min krop kan dælme ikke følge med.

Så jeg tænkte at jeg ville gerne have lidt råde omkring stald Jørgensen, jeg ved godt tiderne og jeg er ikke fan af, men da jeg er talblind så det bliver det en udfordring, men jeg kunne godt lide at de ville gerne hjælp mig med alt til gang til ridning

Og hvad med undervisning, er der nogen der har erfaring med deres undervisning, jeg fik af vide at den ene søn ride hos Rune Willum, så dette kunne var top dollar

Men alligevel tænker jeg er der plads til en dressur rytter når der er meget fokus på spring jeg har min tvivl til gode

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning hos stald Jørgensen
Kommentér på:
Opstaldning hos stald Jørgensen

Annonce