{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hest
  • #1   19. okt 2019 Hvad er kravene til din nye stjerne??

  • #2   19. okt 2019 4-8 år
    160-175 cm
    Gerne under 40000kr
    Tilredet

    Gerne inde for de her krav smiley


  • #3   19. okt 2019 Du kunne prøve Perthybo - han har salgsstald ved Viborg, og har også billige heste.
    http://pthybo.dk/kontakt

    Mvh Charlotte


  • #4   19. okt 2019 Jeg synes der er rigtig mange fine på Ridehesten, det er der vi har kigget efter hest og også der hvor vi har solgt fra smiley

  • #5   19. okt 2019 Spring eller dressur?

  • #6   19. okt 2019 hvad med en tysk salgsstald?
    http://www.reiterhof-wollesen.de/


    http://www.pferdeverkauf.com/




  • #7   20. okt 2019 Hej Stine.

    Jeg forstår godt, at du gerne vil kunne finde en hest til 40.000 kr med dine almindelige krav.
    Problemet med almindelige krav er bare, at de er almindelige og sælgere derfor har et stort udvalg af købere.

    Man kan sagtens finde en sund og rask, fornuftig hest til 40.000 kr.
    Eller. Det føler vi på købers marked da, at man burde kunne?
    Men i praksis er det lidt svært, da der er så mange potentielle købere til sådanne sunde og raske standardheste, at man som sælgere sagtens kan bede om væsentlig bedre pris for "ideel alder, ideel størrelse, godt hoved og helbred".
    Og de som er der, bliver måske solgt meget hurtigt til 40.000 kr.

    Dvs hvis du gerne vil holde prisen under 40.000 kr, så skal du nok vælge at acceptere, at der skal være "nogle skår i kruset".
    Vælg hvad du kan acceptere. Må den være ældre? Lavere? Mindre lovende gangarter? Tidligere forgangen??
    Ellers må du bruge ventetiden på at spare op.
    Hvis du ville bruge bare 2.500 kr på hesten pr måned, så har du 50.000 kr om 4 mdr.

    Jeg havde spurgt mig for blandt venner og bekendte.
    Så er der måske en hest derude, som ikke er på markedet - men kan sælges hvis køberen dukker op.
    Jeg snublede bogstaveligt talt over min. Jeg var tilskuer til et stævne, hvor en af mine venner deltog og gik og småsnakkede med hans venner, og, Lene kendte ingen heste der var til salg, men, der var da ham den gule...!
    Så ham den weekend, den næste weekend kom vi igen med trailer.


  • #8   20. okt 2019 Prøv at se ved Sally Lundquist i Kolding. Hun har lige sat en til salg til 40.000 der er rigtig fin. Den er dog tungerækker.

  • #10   20. okt 2019 Jeg tror ikke, jeg ville tænke så meget i salgsstalde - der er hestene ofte dyrere... det er i hvert fald min erfaring. Prof. ridning i salgsstaldene løber jo hurtigt op i en meget stor procentdel af det beløb der smiley

    Jeg har faktisk fundet begge mine heste på heste-nettet.dk. Den ene for ca. 9 år siden, og den anden for 4 år siden. Tidligere har vi også fundet ponyer på heste-nettet. Ellers kigger jeg altid ridehesten, dba, guloggratis, hestegalleri og nu facebook smiley

    Søgeannoncer på facebook kan måske give noget? Ellers er der jo MANGE grupper med heste til salg derinde nu. Der er nu også rigtig mange på guloggratis og dba - og jeg ser tit, at det netop er de heste, der er hos private og i en lidt lavere prisklasse, man kan finde derinde smiley

    God jagt smiley Selvfølgelig kan man få en hest for 40.000,00 kr. - man skal bare være meget opsøgende, holde øje med markedet, give nogle bud og så selvfølgelig være KLAR, når det gælder. Evt. kende nogle handelsfejl, man godt vil kunne acceptere. De gode og billige heste ryger SÅ hurtigt smiley Afhængig af, hvor meget du vil lave selv, så kan du godt få en ok hest til de penge... min den brune kostede 21.500,00 kr. som 4 års hvor de lige havde været oppe at ligge, og min plettede kostede 16.000,00 kr. som 2 års (og plet var netop en af dem, hvor man bare skulle være HURTIG... der var SÅ mange interesserede, og jeg var dødheldig, at jeg fik lov at få ham - men der skulle godt nok også tages hurtige beslutninger... der skulle være kommet 2-3 købere i dagene efter vi var der smiley ). Det er selvfølgelig nogle år siden + der er jo noget mere arbejde i en 2 års, men er du gal, jeg har stadig fået meget hest for pengene! smiley


  • #11   20. okt 2019 Hov og lige en ting mere - overvej andre racer end de "moderne". Dansk Varmblod er bare dyrere end pintoer, i hvert fald hvis de er unge eller utilredne - og det har jeg f.eks. benyttet mig af smiley Så man kan tit få lidt mere for pengene, hvis man kigger på den slags smiley Og det i kombi med evt. at den er bagefter i sin uddannelse eller sat sent igang kan altså godt give nogle gode priser smiley

  • #12   20. okt 2019 Det skal både være spring og dressur. Det er ikke fordi den skal have verdens bedste gangarter. Det skal heller ikke være en bestemt race. Dog skal den være sund og rask, det er meget vigtigt for mig, den skal ikke være tunge rækker, have tæt siddende torntappe eller noget i den stil. Højden er heller ikke det vigtigste, dog skal den ikke være for lille. Den må meget gerne være ny tilredet eller kun have haft rytter på nogle gange.



  • #13   20. okt 2019 Min smed har fundet mine 2 sidste heste.
    Den eneste var i kommission i Grenå, den anden havde han selv købt.
    Men de 2 gange jeg har søgt heste, faktisk nogenlunde dine krav, dog 175+ og lidt flere penge.
    Var der da virkelig langt imellem, selv med søge annoncer.
    Men tror det er noget nemmere, at finde en på 160, end en på 175.


  • #16   23. okt 2019 Jeg købte hest fornyeligt og synes det var enormt svært at finde det som jeg ledte efter.
    Jeg kiggede dba.dk, heste-nette.dk, ridehesten.dk og everhorse.dk hver dag!
    Jeg fulgte flere salgsstalde på fb og der var ikke noget som rigtig gav mening.

    Så jeg begyndte at søge udenlands og endte faktisk med at finde hesten på finn.no smiley


  • jens c
    jens c Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Svar: 131
    #17   24. okt 2019 Hvis det er en hest til ridning i naturen eller til motionsridning i ridehal kan du få en god hest til langt lavere pris (5.000 - 10.000 kr). Navnlig hvis du selv er villig og har tid til at oplære den til de færdigheder du ønsker dig. Og husk på at du har en købt hest på prøve. Der er i handelsreglerne afsat ret lang tid til at fortryde et køb.

  • #18   24. okt 2019 Jens.
    Der er mange heste til 5-10.000 kr.
    Der er bare mange af dem, der har en grund til en pris dernede.

    Hvis du ved, hvor der er gode heste til 5-10.000 kr så køber jeg gerne et par stykker til foråret


  • laila l
    laila l Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #19   25. okt 2019 Jeg har en rigtig konehest, Oldenburg af den ældre type, så er lidt mere kraftigt bygget,(men med gangarter over middel, og fremadgående,så ikke tung at ride) end den nye type. Hun er 10 år, tilredet, god på tur, men ikke helt stabil i alle 3 gangarter endnu, da hun kun bliver redet on/ off lige nu, (men sød i alle gangarter) hun er ikke tilsalg på nogen offentlige sider, men jeg overvejer et salg af hende, hvis der kommer den rette person, der har lysten til at få hende ud på stævnepladserne i dressur. Hun er sund og rask, har aldrig haft en sygedag hos os.
    Prisniveau er på ca 45000kr, men kan overveje at gå lidt ned. Kommer også an på, hvad man ønsker at få med, af hendes udstyr??
    Kontakt evt på mobil: 22577086, hvis du har lyst til at se billeder eller vide andet om hende.


  • #20   25. okt 2019 Jeg fandt Santos igennem en kvinde her inde på hestegalleri og jeg fandt både min gamle pony Nuddie og min nye pony Mr. Grey ved Per Thybo, han holder til i Viborg. jeg har bestemt intet skidt om ham, han har formået hver gang at finde lige det jeg har brug for! smiley Min pony Chantall Fandt jeg via en veninde i en tidligere stald jeg stod med Santos for mange år siden.

Kommentér på:
Søger hest

Annonce