{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

El / batteri hegn, problem. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om overskriften er god nok, men jeg vil lige høre om nogen af jer, osse har problemer med strøm i denne tid. Det har vi fået, vi har både et elefant hegn som går på strøm, og to batterihegn. Vi har altid kunne klare os med at have jordspyd 1 meter nede i jorden, men i år vil de slet ikke slå ordentligt, vi havde så fat i elektrikker som sagde vi skulle ca have jordpinden 6-8 meter ned, hmm igår fik vi den ene 5 meter ned men stadigvæk ingen strøm i hegnet. Skulle der sidde nogen som har haft samme problem, vil jeg gerne høre hva`i har gjort.( Det er jo næsten umuligt at få jordspyd så langt ned)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El / batteri hegn, problem.
  • #1   2. aug 2007 Vi fik det først ordnet igår. vi har haft 3hegn, men det var ikke engang nødvendigt! det er pga. der er jordforbindelse også går strømmen ned i jorden i stedet for ud i hegnet. ingentoing må røre hegnet fordi det står på jorden, også er der jordforbindelsse. vi skulle ud med en busk rytter igår og nu virker det, kanon skønt. før blev hestene ved med at løbe ud og under, XD

  • #2   2. aug 2007 Ja, vi har osse været rundt og rydde, men det bliver ved med at gå i jorden, mit føl det er heldigvis endnu det eneste der har fundet fidusen ved at løbe under..

  • #4   2. aug 2007 Maria H - skal der ikke være jordforbindelse før at det virker ?

    Vores elhegn til hestene duer heller ikke lige for tiden, det er ret problematisk når min søsters pony ikke kan gå på fold uden at løbe under hegnet smiley


  • #5   2. aug 2007 hvis du har træ pæle hvor tråden går lige ind på træet eller noget af hegnet står vand det afleder bare pil det fra det plejer og hjælpe

  • #6   2. aug 2007 Jo, altså, haha. men inde ved os var det inde ved kassen der skulle det. men ikke ude ved hegnet fordi så løber strømmen ned i jorden i stedet for at løbe videre i hegnet XD

Kommentér på:
El / batteri hegn, problem.

Annonce