{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Opstaldning Hillerød og omegn {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg kommer ind på drømme uddannelsen, skal jeg flytte til Hillerød, og vil derfor hører om der er et opstaldningssted der opfylder mine krav? smiley

Halm eller hø adlibitum på folden.
Boks eller løsdrift - hvad der strøes med er lige meget.
Ridebane er et krav, ridehus er luksus.
Der skal være mulighed for parkering af hestetrailer.
Mulighed for at måtte medbringe eget kryppefoder.
Massere af foldtid året rundt.

Hvad har i? smiley

Jeg er i god tid for at vælge det rigtige til min pony smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Hillerød og omegn
  • #1   8. dec 2019 Min pony står i en dejlig løsdrift i Fredensborg, som opfylder alle dine krav (der er ridehus under opførelse). Den hedder Staldfredensborg.

    Ellers har jeg hørt godt om Flower Farm i Hillerød fra flere sider smiley


  • #2   8. dec 2019 Tusind tak for dig svar smiley

  • #3   8. dec 2019 Jeg har stået på Flower Farm for en del år siden. Det har ændret sig lidt siden, men er sikkert stadig fint smiley der er både boks og løsdrift samt god bane og lille ridehus (hvis den stadig er der) samt udgang til store dyrehave hvoraf man kan ride videre til andre skove. Dengang var der plads til trailer. I løsdrift var der wrap ad lib og man fodrede man selv med krybbefoder eller aftalte med de andre. I boks var der fri wrap, turnus på indluk og aftenfodring og mugning, en aftenvagt om ugen. Jeg ved ikke, om det stadig er sådan. Der er også Bakkegården, som ligger ned af samme vej som Flower. De har boks og løsdrift/vandrefold.
    Jeg har nu “eget” sted (lejer med en veninde) i Allerød. Vi har dog hverken bane eller plads til opstalder pt smiley


  • #4   8. dec 2019 Få et vip og lav en søgeannonce. Annoncer for forbudt i Forum. Den er til debat.

  • #5   8. dec 2019 Tak Laura smiley
    Sunshine, tak for info, det havde jeg ikke tænkt over ??


  • #6   9. dec 2019 Tjek det her sted, det er et rigtig dejligt sted der opfylder alle dine krav - ved dog ikke om der er plads til trailer, men skriv til Mary der ejer stedet, hun er altid til at snakke med og finde en løsning smiley
    https://www.facebook.com/BakkegaardensHestepension/


Kommentér på:
Opstaldning Hillerød og omegn

Annonce