{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.246 visninger | Oprettet:

opstaldning, helsinge, Hillerød ? {{forumTopicSubject}}

Goddag herlige heste folk smiley

jeg søger efter opstaldning til min kommende hest ..
Men syntes det er svært at finde nogen steder .. nogle af jer der står et dejligt sted i helsinge elleeller hillerød ? til fuldpas eller i hvert fald bare med ind og ud lukning og fodring ? smiley
Eller har i nogle gode erfaringer med steder ? smiley lad mig gerne høre fra jer

venlig hilsen Nanna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldning, helsinge, Hillerød ?
  • #1   25. jul 2012 hvordan og hvorledes skal der være ridehus og skal hestene stå på boks,hvor dyrt må det være jeg kender flere steder i helsinge

• #2   25. jul 2012 Jeg står selv på Flower Farm i Hillerød, jeg ved ikke om de har flere pladser, er det boks eller løsdrift? Der er turnusordning i stalden, så man tager hele stalden 1 gang om ugen ca.

I Helsinge har jeg selv stået på Eskerødgård, det var jeg rigtig glad for, min veninde står der stadig. Kan ikke lige huske hvordan det er der, men mener, at man skal blande foder og muge selv.

Har også stået andre steder i Helsinge, men på den ene gård, har de ikke heste mere, og den anden kan jeg ikke anbefale smiley

• #3   25. jul 2012 Susanne V : Ridehus er ikke et krav, dog ridebane .. de skal helst stå i boks men løsdrift kan komme på taler . det kommer nok an på vor robust min kommende hest er smiley hehe
    det skal helst ikke ligge over 2000 pr måned slf pluds minus

Josefine&Merlin<3 * det skal helst være boks, okay det lyder fair nok man blander selv foder med der bliver fodret for en ? hvad giver du for at stå der ? smiley

• #4   25. jul 2012 På Flower Farm, er der ridebane, et lille ridehus, roundpen og skov lige på den anden side af vejen. Jeg giver 1550,- for løsdrift, boksen koster vist 2100 + 150 hvis man vil have dem lukket ud morgen, og fodret om morgenen også.

På Eskerødgård er der ridebane, langt til skov, ca. 2 - 3 km. til rideskole hvor man kan leje sig ind til deres faciliteter.
    Jeg mener er 99% sikker på, at der bliver fodret. Men du kan evt. skrive til min veninde (Nikoline på min venneliste), hun står derude, og kender mere til det end jeg gør.

• #5   25. jul 2012 okay det jo ikke specielt dyrt smiley
    okay tak smiley

Kommentér på:
opstaldning, helsinge, Hillerød ?

Annonce