{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

har det så dårligt {{forumTopicSubject}}

sad lige og så nogen film her på hg og kom pludselig til at tænke på at jeg har skubbet kasia længere og længere væk fra mig men hvorfor..?

Er det for at befri mig selv for den smerte der kommer når hun skal aflives...? jeg ved det ikke

Har det bare så dårlig med det har ikke engang lyst til at snakke med hende men købte hende jo af kærlighed men nu er alt væk hvordan kan man blive sådan overfor et dyr man elsker...?

sidder og tudbrøler lige nu ved ikke engang om jeg kommer til at se hende for sidste gang på søndag det kan være at hun bliver aflivet mens jeg er på ferie åh min stakkels tøs hvorfor var det lige dig det skulle gå ud over elsker dig af hele mit hjerte selv om jeg ikke har vist dig det...

måtte bare ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har det så dårligt
  • #1   10. aug 2007 Føler med dig :')

    Da min gamle hest skulle aflives knyttede jeg mig endnu mere til ham, forkælede ham som aldrig før m.m men det blev også et større tab ...


  • #2   10. aug 2007 smiley

  • #4   10. aug 2007 Uf græder oz lige nu af en film jeg har set der hedder "tænker du nu oz over det?" har det som om ja at jeg ikke har giver ham nok kyzz på mulen og kram og at ejg kun har sagt 1 gang idag at ejg elsker ham!Føler bare???..Ved ik om han evd jeg elsker ham??

  • #5   10. aug 2007 årh stakkels dig.. håber da at du får lov til og sige farvel til hende

  • Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.283
    #6   10. aug 2007 Oh my god... Sådan havde jeg det sidste gang jeg forlod stalden og tog hjem... Sidste gang jeg så hende... i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid... Jeg savner dig så meget, min dejlige tøz... )':

    <i> Ashley.


  • #8   10. aug 2007 hvorfor skal hun aflives?

    hver sammen med hende og gør alle de gode ting i plejer så hun kan komme her fra lykkelig kan godt være det gør mere ondt på dig men du vil ikke fårtryde det får du vil se hende komme lykkelig her fra


  • #9   10. aug 2007 Kender godt fornemmelsen af at man ikke føler man slår til... men tror nu nok... i min fornuft, at det mest er en selv man har dårlig samvittighed overfor.

    Egentlig tror jeg ikke at min hest "føler" at jeg elsker ham mere når jeg kysser ham på mulen... det er egentlig nok mest migselv der kan mærke det.

    Men ok, hvis man ikke bruger tid og opmærksomhed på dem, lægger de nok lidt mærke til det... selvom de ikke kender ordet elsker...


Kommentér på:
har det så dårligt

Annonce