{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Flytte eller blive? {{forumTopicSubject}}

Jeg står et sted , med fine faceliteter , og med super fold forhold , Hestene kan gå ude fra morgen . Til de ikke gider mere . der er fine lufte folde , hvis man har en syg/halt hest, der ikke må gå ude i flokken ! Der er 2 dressur baner , en spring bane og et ridehus . Fine forhold når det er et privat sted .

Som i jo nok alle kender til , så har heste steder det med at blive lidt af en hønse gård . Det er søde mennesker der står hvor jeg står . Men der er efter hånden op mod de 80 heste. Så der er meget snak i krogene . Jeg trives ikke rigtig der længere , det har ellers været det perfekte sted for mig og mine heste igennem de sidste 2 år . Men ikke længere , og jeg Ved snart ikke hvordan alle os måske 40-50 personer der rider skal kunne være i ridehuset til vinter . (jeg er for 2 år siden flyttet fra en rideskole , for at undgå at det hønsegårds fnidren . Jeg nyder at omgås mine heste i stille og rolige omgivelser . Gider ikke det der stress moment .
Nu står jeg med tankerne om at flytte , da jeg hver gang jeg skal ud til mine heste har den der "ej jeg gider ikke" følelse . Og faktisk tit tager trist der fra .

. Jeg har stået et lille sted en gang , hvor der netop er blevet nogle bokse ledige . Der havde jeg kun min pony . Men var egentlig glade for at være der . Hestene kan stå ude også hele dagen . Der er vist omkring 12 bokse . så ikke så mange som hvor jeg er nu . hestene bliver delt op på foldene , med dem de kan sammen med .
Der er bare ikke de samme faceliteter . Ridebanen er ikke noget at råbe hurra for når det regner , da den bliver lidt gladt . Og det ridehus der er der, er så lille at det svare til en 20 meter volte .Så der kan man ikke rigtig ride på hest inde. smil .

Jeg har bare nogle super gode bokse til hestene hvor jeg er nu . De står over for hinanden . Har begge vinduer . Og trives rigtig godt på stedet . Er i tvivl om den store ville trives på et mindre sted (hun stod med 8 heste den gang jeg fik hende . der trivedes hun ikke. Men var heller ikke i hænder den gang)

Åh, det er sku en svær beslutning . Jeg vil ikke bare flytte for selv at få det godt . Mine heste skal også kunne trives jo smiley
Ved godt mit humør kan smitte af på hestene så de kan blive triste over jeg er det . Men det er de ikke . de er begge glade og tilfredse . Men det kan selvfølgelig ændre sig til vinter ?

Hvad ville i gøre . Vente og se om det bliver bedre . og i mellem tiden tjekke stederne i nærheden ud . For at finde det rette sted . Eller flytte med det samme ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte eller blive?
Kommentér på:
Flytte eller blive?

Annonce