{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Karoline L
Karoline L
Tilmeldt:
15. mar 2020
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3

Tang fra Danmark til heste? {{forumTopicSubject}}

Jeg er faldet over et nyt produkt, men er der nogle af jer som kender det?
- har på facebook fået oplyst af produktet er 99.9% identisk med det tang som bliver solgt fra Island, og jeg ønsker virkelig ikke at det skal transporteres og skade klimaet, hvis det tang her fra landet er lige så godt, men har i nogle erfaringer? og så virker det meget billigt, kan det passe? smiley

Det her er det danske produkt - https://www.dansktang.dk/shop/toerret-tang-til-dyr/tang-til-heste/

Hvor længe har jeres heste fået tang, og synes i at det virker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tang fra Danmark til heste?
  • #1   16. mar 2020 Den er god nok. Jeg så det inde i en fodergruppe på facebook for nogle dage siden hvor ejeren af produktet også kommenterede. De sender tang til restauranter osv. så det er god kvalitet. Det tang de sælger her, er det som har været tabt på gulvet eller er "grimt" så det ikke kan bruges til restauranterne. Jeg ville godt turde at købe det til hestene. smiley

  • Karoline L
    Karoline L Tilmeldt:
    mar 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #2   20. mar 2020 Tak for svaret, vil bare lige sige at jeg nu har modtaget produktet, og det ser virkelig flot ud, glæder mig til at komme igang med at bruge det!

  • #3   20. mar 2020 Tusind tak update! Så er der intet der holder mig fra at købe det smiley

Kommentér på:
Tang fra Danmark til heste?

Annonce