{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Privat stalde nær kbh {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg bliver færdig uddannet fysioterapeut til sommer og flytter derfor til København. Jeg vil utrolig gerne have min lille følgesvend Victor med mig.
Men da jeg intet netværk har i kbh endnu, syntes jeg opstaldning kan virke lidt umuligt lige nu ??
De fleste steder der er annonceret er store stalde med ridehus og andre gode faciliteter, hvis man er rytter.
IlitMen jeg søger et stille og roligt sted, gerne med andre små ponyer uden fancy faciliteter, men et helt grounded sted med det nødvendige ??
Er dette muligt i København, max 30 min fra kbh/nørrebro på cykel eller offentligt?
Budget er max 2000 ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat stalde nær kbh
  • Sasha J
    Sasha J Tilmeldt:
    mar 2020

    Følger: 12 Svar: 7
    #1   22. mar 2020 Jeg kender ikke selv nogen stalde i KBH, men hvis du ikke allerede er medlem af diverse grupper på FB hvor opstaldning tilbydes kan du jo starte der. Der kan du jo altid sætte en søge annonce på, hvori du søger en plads til din dreng.

  • #2   23. mar 2020 Du skal nok søge mod Amager. Det er indenfor afstanden og der er masser af små hyggelige steder.
    Den anden vej ud / op er der også masser af steder, men så kommer der nok lidt ekstra transporttid.
    Hvad er Victor for en?
    Hvor skal du bo i København?
    Så kan jeg lige tage tænkehatten på.. smiley


  • #3   23. mar 2020 Prøv at kig i diverse facebook grupper. Der bliver ret ofte slået sådan nogle steder op smiley

    Tænker du de 2000 inkl alt? Det kan blive svært, men nok ikke umuligt. Jeg har en lille bitte stald 30 min Kørsel nord for København, uden faciliteter. Vi tager 1700 for vores ene opstalder, som er fuldpas inkl fodring og fri kvalitetswrap, som vi fylder op. Så køber ejer selv foder oveni. Dette er kun for måneder på døgnfold (ca 9 måneder om året). I boks perioder tager vi 500 ekstra for ind/udluk, opfyldning af wrap og vand samt mugning (1 times arbejde pr hest pr dag = man skal ikke udregne timeløn smiley ). Derudover kommer udgift til strøelse (ca 400 om måneden). Da stedet er lejet, betaler jeg (og en veninde) leje for stedet. Vores faste pris er derfor den mindste pris vi kan tage for at at opstalder ikke skal stå billigere end os.


  • #4   23. mar 2020 Men det skal lige tilføjes, at vores opstalder er en STOR hest, som spiser meget. Om vinteren er den oppe på 30-35kg wrap i døgnet, så derfor det er dyrt for os at fodre på den smiley

  • #5   15. apr 2020 Loannis hesteri
    Victor er en shetlænder på Ca. 23 år, der bare skal have lov at hygge sig smiley Jeg flytter selv mod Nørrebro smiley


  • #6   15. apr 2020 Laura og brvo

    Tak for svar.
    Jeg havde håbet at kunne holde det til de 2000 kr. Månedligt. Victor spiser virkelig ikke særligt meget og bruger meget minimalt strøelse. Han er 92 cm, så han er en lille nøjsom pony:)


  • #7   15. apr 2020 Det er nok straks nemmere når han er sådan en lille en smiley

  • #8   17. apr 2020 Han ville godt kunne stå et sted som hos mig for under 2000 pr måned.
    Desværre er jeg lige en tand for langt ude til at transporttiden kan overholdes.


Kommentér på:
Privat stalde nær kbh

Annonce