{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stübben Scandica Nova Extra
  • #1   5. jul 2020 Måske kan du skrive til dem og spørge ind til den her https://stuebben.co.uk/

  • #2   6. jul 2020 Tak, det er selvfølgelig en mulighed :):)

  • #3   6. jul 2020 Stübben sadlerne er desværre ikke så moderne mere - det er ærgerligt, for de er nærmest uopslidelige. Scandica’en har elgskind i sædet, hvilket gør at man nærmest skulle blive suget ned i den - det var en meget eksklusiv og ret pebret sadel, som var højt på min ønskeseddel i mange år - uden at jeg nogensinde fik råd til én smiley

    Jeg ved ikke hvad “extra” består af, men det kan en sadelmager vel fortælle dig.
    Én ting er sikkert: hvis den kan tilpasses din hest, og din bagdel ellers kan lide at sidde i den - så har du sadel i resten af dit liv smiley


  • #5   7. jul 2020 Mimre... Tak for dit svar smiley havde godt på fornemmelsen at det engang har været en dyrere kvalitet sadel smiley synes selv at den er så flot, den er desværre for smal til hesten, måske sadlen med tiden kan udvides lidt og hesten slankes lidt, men den er tilsalg hvis den har interesse? Men ja hvis det hele kan tilpasses... Ja, så er der sadel i mange år smiley

  • #6   8. jul 2020 Jeg har haft et par stykker til forskellige heste.

    Fordelen ved sadlen er at den kan ændres på mange måder, fordi det netop et en god gammeldags sadel, men bombreden kan der vist desværre ikke ændres.

    Den ene sadel fik lagt lidt på bommen og taget noget ud ved skulderen ( hesten var tøndeformet)

    Den anden fik åbnet kammeret og fik extra store lårstøtter.


  • #7   8. jul 2020 Tak for svar, Karin smiley

    Jeg må lige i tænkebox og undersøge om denne model jan komme til at passe min hest ?? smiley


Kommentér på:
Stübben Scandica Nova Extra

Annonce