{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stübben Scandica Nova
  • #1   30. okt 2017 Jeg har den til min ældre oldenborg , hun er en bred kort model og den ligger super fint , jeg har kun Stübben sadler så jeg synes de er skønne at ride i smiley

  • #2   31. okt 2017 Hvordan den ligger på hesten kommer jo an på hvilken hest du har. Det kan en sadelmager bedst svare dig på smiley

  • #3   31. okt 2017 Jeg har 3 stübben Scandica sadler, (og 3 fjollere), elsker bare den sadel.

    Jeg er så glad for de store knæpuder, ligesom jeg er glad for det hårde sæde, som gør det lettere at mærke hesten bevægelser, frem for et blødt, hvor det er lidt camoufleret i støddæmpende i det bløde sæde.


  • #4   31. okt 2017 Jeg HADER Stübben sadler - de er så hårde som et bræt, og jeg har for meget prinsesserøv smiley
    Når det er sagt, så er Scandica Nova bestemt en af de bedste modeller, men det kræver altså, at du kan forlige dig med sædet...


  • #5   31. okt 2017 Jeg har haft 3 Stübben sadler. 2 Scandica dressur sadler og 1 Parzival spring.

    Fordelen ved sadlerne er at de kan tilpasses til mange forskellige typer heste.

    Jeg synes nu ikke at de var specielt hårde i sædet.


Kommentér på:
Stübben Scandica Nova

Annonce