{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gamacher til stævne
  • #1   1. okt 2020 Jeg er ikke helt bekendt med reglerne, men hvis der ikke står noget med "bør være" så er der overhovedet ingen begrænsninger. Og sort behøver du slet ikke være bekymret for. Rigtig mange med lyse heste rider med mørkt

  • #2   1. okt 2020 Iflg dressurreglementet 219.4 så står der intet om farve - så principielt kan du ride med regnbuestribede gamacher hvis du vil smiley
    https://www.rideforbund.dk/~/media/rideforbund/Ridesport/Reglementer/2020/Dressur%201%20januar%202020%20med%20synlige%20rettelser%20opd%209%20juni%20opd.ashx

    Underlag til sadlen “ingen udformnings- eller farvemæssigt begrænsninger, bør dog være diskrete” paragraf 219.3 i dressurreglementet.
    Her vil regnbuefarvet nok ikke betegnes som diskret smiley

    Så jeg ville uden at blinke bruge :
    Hvide, sorte, mørkeblå, brune gamacher, hvis det var det jeg havde.

    Jeg har fx en ollebolleblanding som er ret så lavbenet, og når man putter hvide gamacher på ham, så bliver det meget værre at se på. Han er absolut pænest med sorte gamacher.
    Min dv med alenlange ben ser meget elegant ud med hvide gamacher - så det får han på, når han går de klasser hvor han må have dem på.

    Mvh Charlotte


    profilbillede
  • #3   1. okt 2020 Tak for svar:-) Nogen gange er der bare uskrevne regler. Feks står der ingen steder at hesten ska' være flettet, men havde en dommer, som konsekvent kommenterede det ( en del var ikke flettet pga vi har Corona restriktioner, så folk skal helst bruge kortets muligt tid i stalden)

Kommentér på:
gamacher til stævne

Annonce