{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Toplag - AS Ground VS. Geotekstil {{forumTopicSubject}}

Er her nogen der kender til forskellen sådan rent brugsmæssigt eller nogen der har erfaring med det ene eller andet? Er ikke interesseret i at høre om andre toplag.
Har selv fået anbefalet AS Ground og har selv prøvet sådan en bane fra jorden. Den var meget behagelig at gå på og ejerne er meget glade for den. Kender ikke til geotekstil/geotextil. For mig lyder det som om det sidste ikke holder så længe som AS, ellers ved jeg ikke hvad forskellen er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toplag - AS Ground VS. Geotekstil
  • #1   12. okt 2020 AS Ground er super lækkert. Naboen har en, som vi bruger i vinterhalvåret og når vores sandbane er for mudret. Deres er super lækker - virkelig eftergiven og blød. De har desuden ikke ret meget vedligehold andet end, at fjerne pøller hver gang. Jeg er super fan af den, da den hverken fryser eller bliver våd. Jeg er selv ved, at sparer op til en smiley

  • #2   12. okt 2020 Jeg kender ikke ovenstående produkter - men inden du forelsker dig, så tjek hvad du må.

    Jeg har fx tilladelse til at bygge en ridebane, må gerne have lys på mens den bruges men lyset skal være slukket senest kl 21 — og jeg må ikke bruge syntetiske materialer.
    Geotex og lignende er forbudt i mange kommuner..


Kommentér på:
Toplag - AS Ground VS. Geotekstil

Annonce