Trainers Professional / springsadler? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har de sidste to år haft en wintec kombi sadel som egentlig har været ok - men nu kan jeg ikke holde den ud længere. Den er hverken god i dressur eller spring synes jeg..
Da jeg mest går op i springningen vil jeg gerne have en rigtig god springsadel og så EVT. en billig dressursadel..
Jeg har så kigget på denne sadel - en TRAINERS PROFESSIONAL.
www.horsehouse.dk/products/ productinfo.aspx?Produ...ItemID=101 <-- link til sadlen
Synes den ser rigtig lækker ud og skal nok ud og prøve at sidde i den snart.
Har i nogen erfaringer med den sadel?
Søgte lidt på her på HG og jeg fandt kun positive ting om den...
I må gerne komme med andre forslag til springsadler til ca 7000 (self. gerne mindre) og evt. billigere dressursadler.
I øvrigt - tror i den brune farve sadlen har ville være pæn til min pony? Hun har jo både sort, brun, hvid og grå i sig så tror det ville være flot at fremhæve det brune i hende lidt, så det hele ikke bliver for sort og kedeligt..
I kan se billeder af hende i hendes profil
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 34 Emner: 61 Svar: 732
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.059
- kig i et af mine fotoalbum med billeder fra omkring sidste år ved jul af Nesser og jeg. der kan du se billeder af den, altså tæt på.
Jeg fik den i julegave sidste år, efter at have ønsket mig den i flere år. Og nøj, jer er stadig imponeret over den. Man sidder skide godt i den , uden at være låst helt fast. Det er ikke som at sidde i en sofa som jeg bestemt heller ikke mener man skal når man rider. Støtterne er rigtig gode og hjælper dig korekt.
- alt i alt en kanon lækker sadel som er pengene værd !!
okt 2005
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 57
Men i er velkommen til at komme med specifikke anbefalinger om de sadler i har.
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.259
Mener den hedder 'trainer italy' , helt fantastisk og så er den enda ældre
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
jan 2008
Følger: 282 Følgere: 281 Heste: 6 Emner: 360 Svar: 2.260
Trainers Professional / springsadler?