{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trainers professional spring sadel
  • #1   25. feb 2009 hvordan ligger den på heste med lidt markeret mankeparti??

• #2   25. feb 2009 okay smiley

har fundet en trainers professional spring sadel som jeg måske skal have på "prøve" i weekenden...

men er jo van til min wintec hvor knæ støtten sidder præcist som jeg vil.. og det der stof den er lavet i sidder man bare klistret i smiley

så er spændt på at se om jeg kan ride i en anden spring sadel

• #3   25. feb 2009 jeg har en trainers Jessica dressursadel, og den har jeg været enormt glad for igennem tiden. Den kan bare ligge på næsten alle heste.

Kender en der har en trainers springsadel til sin pony, vil gætte på det er den du beskriver, hun er i hvert fald rigtig glad for den, og den ligger super på ponyen.

Det er helt sikkert noget i retningen af sådan en sadel jeg skal have fat i når jeg skal have mig en springsadel (når jeg får penge). Har lige investeret i en brugt gammel hubertus. Men ønskesadlen er en trainers smiley

• #4   25. feb 2009 Sandie, jeg har den springsadel du spørger til. Se den både under Ness' og under Giza, den er enormt lækker og har rigtig godt støtte samt er behagelig at sidde i. Den lå rigtig godt på Ness' som var meget markeret på manken.

Du kan også se den tættere på, i et af mine mange fotoalbums med Vanessa.

• #5   13. mar 2009 Jeg har den også, og er vildt glad for den. Super, korrekt støtte, uden at sidde "fast" :o)
    Dog er jeg ikke sikker på, den vil ligge godt på hesten med markeret mankestøtte. Synes, den ligger noget lavere, end mine gamle springsadler (hvoraf den ene er en Kieffer München, og den anden en billig, jeg ikke kan huske navnet på)

- Held og lykke med at finde den rette, og ligger denne ikke godt, så søg noget lignede med cutback :o)

• #6   13. mar 2009 jeg havde sadlen på prøve (en trainers professional)... og den kunne ikke liggge på min hest..

den var næsten helt nede at røre fortil, og puderne ned under var ikke tykke nok i forhold til det brede kammer.. øv øv

• #7   24. jan 2011 Jeg har redet i en på et tidspunkt...
    lånte den af enn da min egen sadel begynde at glide frem!
    Men en Trainers sadel er guld værd! den er bare god og side både i spring og dressur (o:

• #8   26. maj 2011 Nu når vi lige er i gang med at snakke om en Trainer Professional springsadel. Så kunne jeg godt tænke mig at vide, om man kan skifte kopfjern i den? Da jeg var inde og søge stod der nemlig at man godt kunne, men hende jeg måske skal købe sådan en sadel af siger man ikke kan. smiley

• #9   30. jul 2011 Hej. Jeg har den springsadel. Det er min første springsadel og den er super at ride i. Rigtig god støtte, kan klart anbefale den!!

Stine M. det er fordi den du måske skal købe er den gamle model hvor man ikke kan udskiftet kopjern, den har jeg også. Men der er blevet lavet en ny model, hvor man godt kan skifte kopjernet. smiley

Den jeg har var en medium, men jeg fik min sadelmager til at udvige kopjernet til en bred så den passer min hest helt perfekt:-) håber du kan bruge det?;)

• #10   30. jul 2011 Amalie&buster: okay tak skal du have. smiley så kan jeg bedre forstå. smiley

• #11   25. dec 2011 det er verdens bedste springsadel elsker den!!!!!!! smiley

Kommentér på:
Trainers professional spring sadel

Annonce