{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Tage hesten hjem til sommer {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg er interesseret i at høre jeres holdning til dette, og hvad i ville gøre hvis det var jer smiley

Jeg har en ældre hoppe som er kommet med mig til København (fra Aarhus). Jeg går og drømmer om at tage hende med hjem til Aarhus igen i sommerferien (måske en måned) og så tage tilbage igen til København hvor vi normalt bor. Men jeg er i tvivl om jeg kan tillade mig det på hendes vegne. Hun vil komme til at gå på døgngræs (som hun er vant til om sommeren), men med nogle fremmede heste. Desuden er der den lange køre tur, både til Århus og tilbage til København igen. Hun tog turen til København sidste år helt uden problemer. Hun plejer at falde hurtigt til ved nye steder, men er altid lidt oppe at køre de første par dage. Udover det er hun super sund og rask og i rigtig god form, og man kan hverken se eller mærke på hende at hun er 20 år.
Hvad syntes i at der er mest fair? Lade hende blive i København i sommerferien eller tage hende med mig på ferie "derhjemme" i det jyske?? smiley


Nærlokale nyheder i Hammel og omegn
Er du også træt af fysiske aviser og ønsker du at læse dine nyheder fra Hammel online? Følg med på Vores-hammel.dk og læs lokale nyheder fra Hammel og omegn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage hesten hjem til sommer
Kommentér på:
Tage hesten hjem til sommer

Annonce