{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senior heste forsikring
  • #1   7. feb 2021 Den har bare en forsikring at hvis den skader andres ting, om det er med mig eller en part der håndtere den, så bliver det dækket. Det går under indbosforsikring.

    Men skal selv betale alt hvor den kommer tilskade.


  • #2   7. feb 2021 Min er kun ansvarsforsikret. Jeg er ved at tegne særskilt ansvarsforsikring, da jeg er flyttet udenlands og mister min indboforsikring.

    Min sygeforsikring er at jeg altid har råd til aflivning. Det lyder koldt og kontant, men det er en gammel hest der ikke "kan" noget. Jeg bruger penge på dyrlæge og daglig pasning, men står jeg med en stor skade eller dyr sygdom, så er det aflivning.


  • #4   7. feb 2021 Hvor meget vil du have hesten forsikret?

    Tjek din indbo.
    Ofte er ansvarsforsikring inkluderet i indbo, også for heste.


  • #5   7. feb 2021 Hvis det kun er ansvar du ønsker, så hør ad om din / forældres indbo forsikring ikke dækker. Det gør de fleste, de skal bare vide du har hesten. Indbo forsikring er altid go, at ha og alt efter hvor du bor, så koster den ikke det vilde. Eks dækker den hvis der opstår brand. jeg har selv oplevet, at alt mit indbo brændte og blev sodskadet, da mit lejede hus brændte. Havde jeg ikke haft indbo forsikring, havde jeg ikke fået en krone.

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #6   7. feb 2021 Min er veteran forsikret ved Agria hun er 23 år det koster 750 kr om året

  • #7   7. feb 2021 Jeg ved godt i forhold til ansvar, tænker mere sundheds forsikring smiley

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #8   8. feb 2021 Min er sundhedsforsikring men med begrænset dækning

Kommentér på:
Senior heste forsikring

Annonce