{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Gruppe til os der har opstaldere ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er der nogen herinde som ved om der findes en gruppe på Facebook, hvor os som har opstaldere kan sparre med hinanden, give hinanden gode råd, i forhold til opstaldning , måske andre der har opstaldning har tænkt på ting som vi ikke selv har osv? smiley

Umiddelbart kan jeg ikke finde noget, men aner heller ikke hvad sådan en gruppe vil skulle hedde hvis der fandtes en.
Men der er jo næsten grupper for hvad som helst idag - så tænkte der måske os var sådan en gruppe . Nogen der ved noget ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppe til os der har opstaldere ??
  • #1   7. feb 2021 Hejsa
    Ja det er der

    Der er både
    "Elendige opstaldningsteder"

    Og en for ejere af stedet, kan dog ikke lige huske hvad den hedder. Men jeg kender flere der er medlem derinde smiley

    Kan lige undersøge lidt videre og give dig et navn på gruppen smiley



  • #2   7. feb 2021 Okay. Tak det må du gerne smiley

    Den med Elendige opstaldnings steder , er vel mere end advarsel til andre hvor de ikke skal opstalde sin hest henne ? Udfra at den hedder sådan ? smiley

    Men den anden hvis det er en man kan dele erfaringer og gode råd med andre om, kunne jeg godt være interesseret i smiley


  • #3   7. feb 2021 Det er vidst mere grupper om enten opstaldere eller opstaldningssteder man skal undgå. Synes ikke at jeg har set nogle med positiv vibe, tror fordi der er lille forskel i at have opstaldning og bare have stald i forhold til fysiske ting i stalden og så søger man bare råd de steder hvor alle andre gør.

Kommentér på:
Gruppe til os der har opstaldere ??

Annonce