{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kolde fødder
  • #1   9. feb 2021 Hvis jeg var dig, ville jeg nok købe korte jordphur støvler og leggings - eller jordphur bukser.
    Så der er plads til lange underhylere og tykkere sokker.

    Ellers, se på jagtbutikkers hjemmesider.
    Kig på de forskellige modeller af tåvarmere.
    Jeg bruger dem ikke selv - men mange elsker dem.


  • #2   10. feb 2021 Købe støvler der er litt for store så er der plads til flere strømper. Jeg er nede på omkring -10 her i Norge, så jeg er oppe på 3 par strømper, men kan nu ride i 1,5 time i skridt og får kun kølige føder smiley
    Husk uld er det bedste. Jeg har først tynde på, så lidt tykkere og så rigtig tykke. Bomull varmer ikke godt nok smiley


  • #3   10. feb 2021 Jeg er med på vinterstøvler sammen med skistrømper i uld. Jeg er god til at tage for meget tøj på, så mine tæer sveder ofte selvom det er minus grader.
    Man kan også købe vinter-ridestøvler, og selvom de er lidt klodsede så tror jeg bestemt at de er det værd. Jeg selv bruger bare almindelige vinterstøvler og så har jeg bur på mine stigbøjler.


  • #4   10. feb 2021 Altså min go-to er også at finde nogle sko, jeg kan have tykke uldsokker i xD

    Men en anden mulighed var måske at udskifte sålerne?
    Man kan både få nogle med uld, og tror også man kan få nogle med indbygget varmefunktion i - måske var det en mulighed?


  • #6   13. feb 2021 Jeg må prøve mig frem for det er sku koldt??????

  • #7   13. feb 2021 Uldsokker og lange benvarmere ud over støvlen- så kan du holde varmen i dine læderstøvler!

Kommentér på:
Kolde fødder

Annonce