{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STOP SÅ
  • #1   21. nov 2004 nej.. det er det jeg ha prøvet at forklare så mange gange.

• #2   21. nov 2004 gi hende en chance.. hun kan jo stemmes ud igen

• #3   21. nov 2004 ja men det kan jo være der kommer ik

• #4   21. nov 2004 fatter det heller ikke..

Line P er enig med dig..
    Hvis den virkelig er falsk som de siger mp de bevise det!
    og folk kan RENFAKTISK godt forandre sig..

kender jeg flere der har gjort..

men whatever

kram

• #5   21. nov 2004 camilla.. og nej det er der ik det er da bare fordi at der er en der har fået det på hjeren og så sidder det der også på andre... og jeg stopper ik før jeg er sikker '
    slut.

• #6   21. nov 2004 Karoline K jeg stemmer dig ind...

• #7   21. nov 2004 han skal sku nok komme ind det er jeg sikker på!.. smiley karoline K hehe

• #8   21. nov 2004 Line P ozz mig hvis folk gad at tage sig sammen !!

=)

• #9   21. nov 2004 Karoline;
    Hvis det lykkedes dig at komme ind ved at vente til at du har aftalt til 100 stemmer (er lykkedes dig før) så sender vi bare til HG dine trusler..

IGEN!!

Og så blir du slettet.. Jeg fatter ikke at du gider

• #10   21. nov 2004 lisbeth.. hvis du siger i har så mange beviser så vil jeg gerne se dem.. eller det vil VI '

• #11   21. nov 2004 nej sæt dem alle ind ! karoline k

• #12   21. nov 2004 sært du bare et billede eller 2 ind ad gangen ..

forstår det ikke. faktisk for Copus´s billeder har jeg ikke selv taget.. og var MEGA BANGE for at folk ville mene han var fake. da jeg ikke har nogen billeder af ham hvo rjeg er med på.. men kan også bare selv bekræfte at han er min hvis ingen tror mig da han er købt på et stutteri og kommer hjem omkring den 1 dec.. glæder mig enormt =)

kram

• #13   21. nov 2004 Line P ENIG:. Bevis han er FAKE sÅ!!!

• #14   21. nov 2004 hmm sys folk er blevet lidt stille herinde

• #15   21. nov 2004 hva nu er jeg ik med

• #16   21. nov 2004 Camilla ja ved jeg godt

Men det er sådan lidt for jeg var ret nervøs for at han ville blive stemt udfordi jeg ikke selv er med på nogen af billederne osv.. men blev jeg ik =)
    Nu er det sku snart den 1 december smiley JubIi den bedste julegave EVER bar lidt for tidligt..

Line P -
    Hvad er du ikke med i?

• #17   21. nov 2004 nå nej nu fatter jeg heh..... men tror i ik hun prøver igen
    altså og komme ind

• #18   21. nov 2004 okai Lin e=)
    har skrevet min E-Mail til dig

kram

• #19   21. nov 2004 Nårh Smutter ses alle sammen..

• #20   22. nov 2004 Det er faktisk ikke et BILLED galleri, men et HESTE-galleri. og der står at man mindst ska have ET billede af sin hest, for at oprette den! Så kan i da ikk bat afvisepga. det??

• #21   22. nov 2004 jeg er enig..

hvorfor ikk ebare give hende en chance.. hun kan jo altid hyles ud igen...

og folk KAN GODT forandre sig..
    og jeg ville nok også reagere som hende hvis Copus ikke var blevet budt velkommen og kommet ind...
    fordi nogen måske villwe tro han er falsk som han ikke er... Men sys i skal give hende en chance..

knuz

• #22   22. nov 2004 Jeg tror ikke I har oplevet Karoline herinde.. Ellers går i ind for at dette forum skal være et sted hvor alle skal rakkes ned.
    Karoline har været her 3-4 gange før-
    Hun har oprettet falske profiler, hvor hun har oprettet døde ådsler, som blev døbt navne som lå tæt på andre personers heste herinde.
    Hun har siddet en nat og givet alle heste som lå over hendes lave karakterer.
    Hun har svinet folk til herinde, og trådt og jokket på alt og alle.
    Er det sådanne persomer i vil have her? Så er i jo ikke indstillet på at dette skal være et sted hvor man hygger sig.

• #23   22. nov 2004 Camilla> Nej, ikke alle skal være her.. dem der har noget at vise frem, som ikke er hugget på nettet, samt dem der kan opføre sig pænt, er velkomne.. Folk der lyver, sviner til, kommer med div. trusler, og i det hele taget kun er herinde for at genere andre er der ingen der er tjent med..
    Mvh. Michael

• #24   22. nov 2004 Hvem har jeg svinet til og generet da?
    Ja, jeg spørger bare?
    Og hvis at fortælle andre, hvorfor man afviser en person, som overhovedet ikke kan overholde reglerne er at svine til, så er der vist noget i totalt har misforstået.
    Svinen til er mig bekendt når man kalder andre for tabere, og f.eks fortæller dem at deres heste ikke er bedre værd end at slagte.. Jeg kan så også se på jeres konti, at i ikke har været her længe nok til at have været ude for det der skete dengang..
    Og i øvrigt har i nok heller ikke læst reglerne helt. der står at hesten man opretter SKAL være ens egen.. det skriver f.eks Karoline jo netop at det IKKE er..
    Allerede der, er man i sin gode ret til at afvise hende.

• #25   22. nov 2004 Nu kan jeg se og læse at i ikke har oplevet Karoline. Michael B er en af dem som Karoline virkelig trådte på. Hun oprettede en død hest, som blev dødt næsten samme navn som Michaels daværende hest. og så skrev hun meget grimme kommentarer til ham, og om hans hest.. Så jeg står 100 % ved hvad Michael skriver.. Hun bør IKKE komme herind igen.. Og kommer hun, sender jeg alle de gamel tråde til galleriet. Karoline rakker ikke kun ned. Hun sviner folk til. Og ve er mange som husker hende.. Yderligere truede hun med hendes far var H A'er og at vi skulle passe på ( hun glemte bare at nogle havde ralationer dertil, og kunne modbevise det var rigtigt) hvis I vil have sådan en ind her, så må det da være JER der går ind for dette skal være et sted hvor vi bare sviner til.

• #26   22. nov 2004 Camilla og Simone.. Alt det der skulle bevises er blevet bevist for gud ved hvor længe siden.
    Grunden til i ikke ved hvad det drejer sig om er at i slet ikke var oprettet herinde den gang.
    Karoline er blevet slettet flere gange, både af HG, og af hende selv.
    Grunden til man ikke kan linke til problemerne nu, er at alle indlæg fra dengang er blevet slettet af HG også, da det var et usædvanligt grimt sprog der kom fra hende dengang , som ingen overhovedet havde brug for at se.
    Og at oplyse om folk og deres opførsel er hverken at kritisere eller svine til.. I blander udtrykkene fuldstændigt sammen.. Som i kan se,m skriver Karoline også selv, at hun ønsker sig en chance MERE.. Der er givet utallige chancer til hende efterhånden, og det går fint et stykke tid, og så er det gået galt igen, HVER gang, og nu er der så en hel del mennesker, (der har været her meget længe) der stadig kan huske problemerne, og ikke ønsker dem gentaget..
    Det er DERFOR der bliver informeret om hende nu, og ikke som i påstår, for at svine nogen til.. Som jeg ser det lige nu, er det faktsik jer der sviner mig til, ved at påstå at Tjalle og mig selv er falske.. Det er jo så ikke tilfældet, og så er det jo egentlig jer der står med et problem nu, om at have fremført falske beskyldninger, uden belæg for dem overhovedet..
    Det hedder jo så "stødende indlæg om kommentarer" og er heller ikke tilladt..
    Nu gider jeg så ikke at hænge mig i det, men synes stadig lige i burde tænke jer om inden i skriver sådan, og kaster knap så heldige karakterer efter folk, som faktisk bare prøver at bevare stedet her som et sted, hvor man kan vise SIN hest frem, og debattere sjove ting og sager, úden at få at vide, at der kommer nazister og H A`ere for at tæve en, samt at man burde være meget misundelig på andres heste, og at ens egen hest burde slagtes..
    Mvh. Michael

• #27   22. nov 2004 Camilla> stadig vil jeg meget gerne vide HVOR jeg har skrevet noget "stødende" som du jo mener??
    Og Simone, i roder jo åbenbart rundt på den samme computer, og har ikke så godt styr på hvem der skriver hvad og til hvem, og nej, at man er på billedet hjælper jo ingenting, da man jo alligevel ikke kan vide om det er rigtigt, vel??
    Og jo, folk ER blevet truet herinde med både bål og brand, og det er bla. det man ikke er interesseret i, sker igen.
    Camilla, for mig at se er det jo netop jer 2 der er "stødende" da i sår tvivl om en persons ægthed, uden at i ved noget som helst om, hvad i snakker om..
    Mvh. Michael

• #28   22. nov 2004 Og Simone, dem der bliver slettet for at være falske er efter der er fundet beviser for at hestens billeder er hugget andre steder på nettet.. INGEN bliver slettet uden at der er beviser for "urent trav"...

• #29   22. nov 2004 Hvis i sidder på hver jeres computer, hvorfor underskriver i jer så med "hilsen Camilla H og Simone B"?
    Og Simone, det er kun Camilla indtil videre der antyder at hverken jeg eller Tjalle er ægte, og kommer med antydninger i den retning, så hvorfor føler du dig ramt?
    Og ja Camilla, du kommer med din holdning på en sådan måde at den nemt kan virke stødende, bla, ved at kalde folk for "små venner", og lyder som om at du har magten til at få alle smidt ud herfra, der har en anden mening end dig selv..
    Men nu vil jeg køre over og ordne i løsdriften og blande aftensmad til hestene, og så kigger jeg lige ind igen senere..
    Mvh. Michael

• #30   22. nov 2004 Jeg har nu kun pointeret at fremgangsmåden med at give andres heste lave karakterer fordi man er sur på ejeren LIGNER det Karoline praktiserede.. Det er ikke en sammenligning af hende og dig.
    Og den profil med Kazoom er også blevet meldt flere gange, da der også var en anden bruger herinde der kendte både hesten og ejeren..
    Og man må jo så sige, at hvis du stemmer med hjertet, og ikke efter personen er Tjalle da nærmest usigeligt grim, da han er den eneste du har givet et 2-tal.. Derudover har du så givet et 1-tal også, og det er jo meget fint..
    Jeg syntes bare det virkede temmelig pudsigt at du gav den karakter, lige oven på en diskution, hvor vi jo ligesom ikke helt var enige..
    Men fair nok.. er han et 2-tal værd i dine øjne, er det da fint med mig..
    Mvh. Michael

• #31   22. nov 2004 ja jeg er også enig

Kommentér på:
STOP SÅ

Annonce