{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af 18" dressursadel
  • #1   24. feb 2021 Tjae.
    Tjoe..
    Se evt min seneste tråd.

Jeg har en dejlig varmblodsblanding, som er blevet markant mere, æhh, erotisk buttet af jeg ikke ville køre en halv time i snevejr i hver retning af småveje, men til gengæld har han vist stået ved ad libitum stråfoder i stedet for at lege med de andre vallaker.

Så, jeg skal ud i at købe en sekunder sadel. Nej, western sadler kan ikke tilpasses.

Jeg kunne sagtens være interesseret, men jeg tror at det du oplever som "useriøse købere" er den forbandelse, at Googler man et sadel navn, så kan man finde links til butikker, der kan bestille sadlen hjem.
    Det er svært at finde objektive beskrivelser af sadelmærker.
    Så, hvis man ikke kender sadlen har man enten hovedet fuld af spørgsmål - munden fuld af spørgsmål - man går videre.
    Det, du oplever som "useriøse købere" er nok dem, der potentielt kunne være interesseret, men de kan ikke finde ud af at finde nok info til at læse sig til, om din sadel er et match. De er interesserede, kontakter dig, men er usikre nok til ikke at hente sadlen.
    Kan det være sandt??

Hvis du laver en rigtig god beskrivelse!
    Nævn sadel models fulde navn i brødteksten (for afhængig af mobil model og annonce hjemmeside kan man måske kun se de første bogstaver i overskriften.)
    Beskriv kopfjern str, kan kopfjern skiftes, bom form, sæde str, længde af sadel, hvordan er sadlen (knæstøtte? Dybde af sæde? Læder eller syntet osv.)
    Og - må man låne sadlen på prøve?
    - Finder jeg SÅ god en beskrivelse, at jeg ud fra teksten kan gætte om sadlen passer mig og hest - så ville jeg købe!

• #2   24. feb 2021 Eksempel på tekst kopieret fra tilfældig hjemmeside.
    Jeg aner intet, om sadlen er smal eller bred over skulderen, om den er egnet til lav manke eller høj manke og intet om længde.
    Ved 18 tommer kunne man forestille sig, at potentielle købere er bange for, at sadlen bliver for lang? Tilføj evt længde på din sadel (og evt nævn længde på 17 tommer, så folk ser hvor lidt det er ift forestillingsevne.

Dressur sadel fra Kentaur.
    Klassisk dressur sadel med flexibel bom og dybt sæde.
    Sadlen har stor afstand mellem panelerne,
    som giver optimal fordeling af vægten fra rytteren på hestens ryg. 
    Sadelpanelerne har uldstopning.
    Sadlen har en medium størrelse på knæpuderne.
    Fås i farverne sort eller brun

• #3   24. feb 2021 Jeg ville prøve, at sætte sadlen tilsalg i diverse plus size rytter grupper på facebook, da sadlen henvender sig til en plus size mås. Masser af billeder af sadlen hele vejen rundt. Også af ophæng og gjordstropper. Skammer, riser og brugsspor. Med mål på kammer, anlægsflade og selvf tommer. Om den er med lige eller buet bum. Hvilken hest(e) den har lagt på. Evt billeder af det. Alt det du ikke tror har betydning for et evt salg. Det har det. Og alligevel vil du få spørgsmål, da de fleste ikke læser teksten alligevel. ( Det er sælgers hårde lod ). Du vil også få skambud, selvom din pris er realistisk, men ha is i maven og vent på den rette køber. De er derude.
    Hvis du sender på prøve, så husk, at gøre tydeligt opmærksom på dine betingelser. Evt at, de kun har sadlen i 2 dage og skal være på vej tilbage til dig på 3ede dagen. At hele prisen skal betales i depositum og betales tilbage når du har modtaget sadlen retur og efterset den. At den skal sendes forsvarligt indpakket osv.
    Er det en sadel til mange tusinde, så ville jeg nok ikke sende på prøve, da man ikke ved hvordan den blir behandlet, men det afgør du med dig selv.
    Held og lykke med salget.

• #4   12. apr Blev den solgt???

• #5   12. apr Sadlen er sat til salg hos Sadelcenter v/Frank Kähler

• #6   12. apr Hvad står den til? Ærgerligt jeg ikke vidste det, jeg var der igår ??

• #7   15. apr Den står til 2500,- den er super lækker at ride i.

Kommentér på:
Salg af 18" dressursadel

Annonce