{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

farve match {{forumTopicSubject}}

Jeg går normalt ikke op i farver på udstyr til ponyerne - MEN nu har min datter jo sådan ca næsten overtaget min nye irish cob - som jo mangler udstyr.

Der er tale om en hoppe, sortbroget - hvad farver?

Mulighederne er: Brun, Flaskegrøn, Grå, Natur, Navy blå, Pink, Royalblue, eller sort

Millepigen - skal også have nyt udstyr, da hun nu skal bruges for vogn - så hun skal have noget dillerdaller på sit hovedtøj,

Her er tale om en Hoppe, Rød - hvad farver?

Her er der lidt frit spil smiley

Nogle gode bud? smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farve match
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   4. mar 2021 Jeg kender ikke alle de fancy betegnelser for farver, men mørkeblå, sort, grå og brun ville være super flot smiley

    Det bliver man aldrig træt af.


  • #2   4. mar 2021 Grå tror jeg ville se hammergodt ud til den sorte! Og det er heller ikke noget man ser lige så ofte som blå, grøn, rød osv smiley

    Jeg kan godt lide gyldne farver til de røde, uden at det bliver neon-agtigt. Rustfarvet (orange-ish), beige eller måske gul hvis det godt må stikke lidt ud. Aubergine ser også godt ud til de røde!


  • #3   5. mar 2021 Helt klart oliven grøn, den er smuk på alle farver heste.

    Ellers brune nuancer og sort.

    (jep, jeg ved godt at jeg er ret kedelig hvad farver angår smiley )


  • #4   5. mar 2021 Sortbrogede kan gå med så godt som alt smiley
    Selv er jeg rigtig glad for navy, grøn, royal blue, rød og bordeaux.

    De røde ser generelt også godt ud med en del farver, selv er jeg der glad for rød, navy, sort, grøn og blå smiley


    profilbillede
  • #5   5. mar 2021 Altså det er jo kun en selv der sætter grænser for hvad man synes der er pænt til sin hest ?? Sam havde mørkeblå, lyseblå, mørkegrøn, sort, brun og hvidt sæt ?? han så knald godt ud i alt, men jeg kunne aldrig forstille ham i lilla, pink, gul, eller orange eller rød for den sags skyld ?? mens jeg synes orange er enormt flot på sorte heste, gul på brune heste og rød på skimler smiley

  • #6   5. mar 2021 Tja jeg synes jo Roal Blue, Lilla, Lyseblå, Grøn og Turkis er rigtig flot til sorte/sortbroget heste. Til røde synes jeg de samme farver smiley Jeg bruger meget mørke/Marine blåt, men synes ikke det er en farve der fremhæver de, men det er en dæmpet farve der er okay smiley Jeg kunne personligt aldrig bruge brunt, orange eller gult udstyr.. Men det er fordi jeg personligt ikke er glad for de farver smiley

    Mvh TT


  • #7   6. mar 2021 Jeg har sort og blåt til Goldy, som er kastanjefarvet - hmm - og Sarina skal jo også have noget - måske jeg bare skal prøve flaskegrøn eller blå

  • #8   6. mar 2021 Hvis jeg skulle farvekoordinere, så ville jeg tage grøn, en naturlig, mørkegrøn som fx egebladenes mørkegrønne farve til en rød hest.
    Er også smukt til brun.

    En varm orange, eller grå.
    Eller mørkeblå?

    Generelt foretrækker jeg relativt neutrale farver til hesteudstyr - jeg kan godt lide at udstyret er lidt underspillet, men almindelig velholdt og man ikke distraheres fra den smukke hest.


Kommentér på:
farve match

Annonce