{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Stævne i et andet distrikt? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål omkring stævner. Den rideklub jeg rider for er medlem af distrikt 11/13, men i det distrikt er der bare aldrig særligt mange stævner! Fx i distrikt 12 er der virkelig mange stævner, må jeg godt starte et d stævne i distrikt jeg ikke er medlem i??

Hvis man så vil ride C stævner er der så nogle distrikter man skal holde sig indenfor??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne i et andet distrikt?
  • #1   9. apr 2021 Man er ikke begrænset til det distrikt man er medlem af.

  • #2   9. apr 2021 Der er en del stævner i distrikt 11/13, der er bare nogle klubber der kun holder E-stævner, og ved E-stævnerne er der begrænsning på hvor mange klubber der må inviteres til at deltage smiley F.eks. holder ROM næsten altid kun E-stævner, og der er det typisk at i hvert fald STR, HOSK og VEST er inviteret. Så afhængig af hvilken klub man er medlem af, kan der være flere/færre stævner at vælge imellem. Generelt synes jeg dog HOSK og STR er inviteret til mange af E-stævnerne smiley

    Men det er da ikke fordi der er mangel på D-stævner heller i 11/13.
    I april/maj er der indtil videre 7 stævner på stævnekalenderen, primært dressur godt nok, men to af dem er også spring smiley

    Generelt er det sådan, at står der ikke nogle specifikke distrikter eller klubber ved D-stævner, så må du gerne deltage, så længe du er startberettiget til den klasse du vil melde til (altså at du følger OUT-reglerne). Og ligeledes ved C-stævner osv. - der er f.eks. ryttere fra hele landet der rider Morsø eller Warm Up, selvom de slet ikke hører til i det distrikt, og begge dele er jo C-stævner - undtaget er selvfølgelig distriktsmesterskaber smiley


  • #3   10. apr 2021 Okay, tak for svar:)

Kommentér på:
Stævne i et andet distrikt?

Annonce