{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Stævne i et andet distrikt? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et spørgsmål omkring stævner. Den rideklub jeg rider for er medlem af distrikt 11/13, men i det distrikt er der bare aldrig særligt mange stævner! Fx i distrikt 12 er der virkelig mange stævner, må jeg godt starte et d stævne i distrikt jeg ikke er medlem i??

Hvis man så vil ride C stævner er der så nogle distrikter man skal holde sig indenfor??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne i et andet distrikt?
  • #1   9. apr 2021 Man er ikke begrænset til det distrikt man er medlem af.

• #2   9. apr 2021 Der er en del stævner i distrikt 11/13, der er bare nogle klubber der kun holder E-stævner, og ved E-stævnerne er der begrænsning på hvor mange klubber der må inviteres til at deltage smiley F.eks. holder ROM næsten altid kun E-stævner, og der er det typisk at i hvert fald STR, HOSK og VEST er inviteret. Så afhængig af hvilken klub man er medlem af, kan der være flere/færre stævner at vælge imellem. Generelt synes jeg dog HOSK og STR er inviteret til mange af E-stævnerne smiley

Men det er da ikke fordi der er mangel på D-stævner heller i 11/13.
    I april/maj er der indtil videre 7 stævner på stævnekalenderen, primært dressur godt nok, men to af dem er også spring smiley

Generelt er det sådan, at står der ikke nogle specifikke distrikter eller klubber ved D-stævner, så må du gerne deltage, så længe du er startberettiget til den klasse du vil melde til (altså at du følger OUT-reglerne). Og ligeledes ved C-stævner osv. - der er f.eks. ryttere fra hele landet der rider Morsø eller Warm Up, selvom de slet ikke hører til i det distrikt, og begge dele er jo C-stævner - undtaget er selvfølgelig distriktsmesterskaber smiley

• #3   10. apr 2021 Okay, tak for svar:)

Kommentér på:
Stævne i et andet distrikt?

Annonce