{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Barbara S
Barbara S
Tilmeldt:
8. jun 2021
Emner: 1

Underholdning til sidste skoledag {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og skal lave et underholdningsprogram på 40 min sammen med min makker til 7 kl

Det plager at forgå med små lage som fx hvem der kan drikke en sodavand hurtigst og hvem der kan spise snørebånd hurtigst og så plager det være drengene med pigerne.

Da min om men ven ikke har de store ideer til hvad man kan lave til en 7 kl vil vi høre om der er nogle af jer der har nogle ideer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning til sidste skoledag
  • #1   8. jun 2021 Måske en konkurrence om hvem, der hurtigst kan spise en skive rugbrød. Man må ikke drikke noget imens. Det er svære end man tror. Hvem der kan spise flest flødeboller. Bare være opmærksom på, at deltagerne nok kaster op. Spise et æble, liggende på et bord, med begge hænder på ryggen. Osv. Kun fantasien sætter grænser

  • #2   8. jun 2021 tage en bid af et æble i en skål vand, uden at bruge hænderne.

    Æggeløb

    hvem kan stå på ét ben længst, uden at holde ved noget, rammer det løftede ben jorden, er man ude.

    Hvem løser først gåden: du har 3 kr. fordelt på to mønter, den ene er IKKE en enkrone.
    (hvis du vil bruge denne gåde, og ikke kan regne den ud, så skriv, så giver jeg svaret) smiley

    Gæt en person; giv et udsagn, gerne sjovt, om en klassekammerat, eller endnu bedre, en lærer, så skal man gætte hvem det er. Det kan man gøre flere gange med forskellige personer.


  • #3   10. jun 2021 Vi havde en konkurrence om hvem der hurtigst kunne spise en roulade til afgangsfesten i 9. klasse. Måske kan det bruges?

Kommentér på:
Underholdning til sidste skoledag

Annonce