{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Troede holle ville dø- ikke sjovt {{forumTopicSubject}}

I nat var min hingst holaren og gandalf (vallak - sent kastereret) kommer op og slås for ALVOR.... Det blev desværre opdaget sent - de gik på hver sin fold med vej mellem.... Der var ingen huller i hegnet på den fold holaren gik på, meget underligt. og spor efter kamp over alt... Vi ku bare høre hvor de hvinede og slås . Jeg fik skilt dem af og de var begge bare mega blodige.... Holaren have meget næseblod og rystede helt vildt.... Gandalf fyldt men huller og han rystede også meget.
FUCK det var klamt... de har altid haddet hinanden og før hvor jeg har redet forbi op af folden gandalf går på, er han kommet løbende med blottede tænder. og holle har også før sparket úd efter gandalf....

Holaren var bare helt væk hele natten og stod bare og rystede helt vildt... hans ben lignede noget der var løgn, mega hævet... troede serøst ikke at han ville klare det, han var så stille.
Sad ved ham hele natten og han lå og sov og pludselig begyndte at ryste og hoste. Fuck det var klamt...
Fik snakket med dyrlægen mange gange den nat og morgen og heldigivs havde han det en lille smule bedre næste morgen, men stadig meget stille. og ville hele tiden rulle sig og trak vejret underligt...
Jeg aftalte med dyrlægen at hvis han blev mere underlig så skulle jeg ringe med det samme, for hun mente at han nok havde vanvittig ondt og ikke noget vildt. Han lignede seriøst at han havde tabt 100kg den nat. føj, og da han så begyndte at trække vejeret alt for hurtigt kom dyrlægen meget hurtigt....

Det viste sig så at han havde blod i lungerne og slem lungebetændelse pga at han havde svedt som en gal og så frosset ekstremt og han havde feber.
HELDIGVIS lå hans tarm ordentligt - dyrlægen frygtede at hans tarm var kasted rundt og lå forkert. Han stod nemlig meget og sparkede op mod hans mave.

Han fik en meget stor portion smertestillende og pencilin mod lungebetændelsen og skal have total boks ro i tre dage.

Hun ville se ham gå med det kunne vi godt opgive for han slæbte bare sine bagben underligt. Puha - men der var heldigvis ikke noget med hans sener eller knæ... Havde og kølet dem hver time hele natten.
Men hun mente at det var pga mælkesyre i hans muskler - han har jo faret rundt i flere timer.

Han ser heldigvis ud til at have det bedre nu... tjekker ham med mellemrum...

fuck en klam oplevelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Troede holle ville dø- ikke sjovt
Kommentér på:
Troede holle ville dø- ikke sjovt

Annonce