{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Hmmmm !!! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ved at være lidt træt af de kommentare i giver dem som har oprettet en falsk hest ...

(link fjernet)

Fuck din lede sæk, dumme ko osv osv ....

Det bliver jeg træt af at læse, kan man ikke fortælle folk på en mere pæn måde at man ikke synes at det er iorden at have en falsk hest ....

Man kan altså også overdrive med dit sprog, jeg ville blive vildt ked af det hvis det var mig som havde oprettet en falsk hest og jeg så fik at vide : sæk og dumme ko osv osv ....

Tænkt over jeres sprog ....

Knus ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmmm !!!
  • #1   27. nov 2004 Ang. Cæcilie så har jeg stemt hende ud. Gider da ikke se på det sprog hun bruger når hun skriver kommentarer til andre.
    Mvh Lykke

• #2   27. nov 2004 Har i øvrigt set en hel del af Cæcilies kommentarer til andre som i mine øjne er "stødende". Er jeg den eneste???

• #3   27. nov 2004 Hun gav mig 4, hvilket jeg ikke er utilfreds med. Bedømmer så hendes heste til 7,7,5 og 2. Og så flipper hun helt ud og mener det er mig der er galt på den..... Men hun skal da ikke klage over ET 2 tal, når alle andre karakterer jeg gav, var over det hun gav mig. Hun mente åbenbart jeg havde givet hendes 2 fordi jeg var utilfreds, men så havde jeg nok ikke givet hendes andre heste 7. Men kam se mange ting som hun har skrevet til andre ikke er særlig pænt. Så godt hvad hun havde skrevet til dig Mia, og kunne helt ærligt ikke andet end at le. Hun mente 3 var meget at give din fordi den manglede udstrålning. Hun glemmer vist lige hendes egen Stender måsker heller ikke er helt "on"... Mvh Lykke

• #4   27. nov 2004 På grund af hvad Cæcilie??? Tror nok du er den eneste der er utilfreds med mig..... På lige at se i dette indlæg hvor mange der ikke gider høre på dig....

• #5   27. nov 2004 Takker Susanne ;0)))))))) Din er også dejlig og det er nogle virkelig gode billeder du har af ham. Helt ærligt for mig er et 4 tal da ok. Men når folk bedømmer min ja så bedømmer jeg også deres og ikke med den samme karakter, som jeg fik af dem. Men det er der åbenbart ikke alle der kan tåle... Endnu engang tak for de pæne ord Susanne..... Det varmer i den kolde tid;0) Mvh Lykke

• #6   27. nov 2004 Det må lige være et job for dig Anelise. Synes der er en del herinde som er lynhurtige på tasterne og finder frem til de falske, og du er i hvert fald en af dem Anelise... Aner virkelig ikke hvordan i kan finde dem så hurtigt... Så det er jo bare dejligt for os andre, at i er her, så vi hurtigst muligt kan slippe af med de falske. Mvh Lykke

• #7   27. nov 2004 Jamen det er måske flere end Cæcilie der bruger det sprog ...

• #8   27. nov 2004 Jamen det er måske flere end Cæcilie der bruger det sprog ...

• #9   27. nov 2004 Der er måske flere end Cæcilie der bruger det sprog

Kommentér på:
Hmmmm !!!

Annonce