{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

ild hesten {{forumTopicSubject}}

er ved at skrive refarat om den så ved ikk hvad jeg mangler

Ildhesten

Charlotte blay har skrevet den..!

Mia er en pige på 13 år som lige har haft konfirmation hendes gudmor fra Island har givet hende lov til at vælge en af de heste som der løber i de islandske fjelde Mia tager derfor til Island hun kigger på alle hestene..
Hun møder også en pige der hedder elver dug

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ild hesten
  • #1   11. okt 2007 hmmm skriv gerne hvad jeg mangler

• #2   11. okt 2007 lidt mere af handlingen måske?

• #3   11. okt 2007 Hvorfor vælger hun den hest ? Hvordan går det med dem ? Osv osv

• #4   11. okt 2007 ja har du læst den

• #5   11. okt 2007 jeg har læst den for 10-12 år siden, så kan ikke lige huske andet end at hesten vist nok hedder logi...

• #6   11. okt 2007 Ildhesten

Charlotte blay har skrevet den..!

Mia er en pige på 13 år som lige har haft konfirmation hendes gudmor fra Island har givet hende lov til at vælge en af de heste som der løber i de islandske fjelde Mia tager derfor til Island…..
    Da mia skulle ud og ride alene hen til fjelene hvor alle de ungheste stod for at se om der var en hun ville have og tog gitta s hest da hun red stak den af med hende og laver en bukke spring og falder af og kan ikke gå fordi hun har slået sit knæ og kan ikke gå
    Hun møder en pige der hedder elver dug der dukker op på marken og hun på ørneklippen i dalene og hun har styr på hesten og kan bare tage den og hjælper lea op

det har jeg skerevet hvad mangler jeg

• #7   11. okt 2007 kan du ikk skrive det

• #8   11. okt 2007 årh .. den bog er simpelthen den bedste bog jeg nogensinde har læst, har slet ikke tal på, hvor mange gange dd:

• #9   11. okt 2007 melanie '

Mia er en pige på 13 år som lige har haft konfirmation hendes gudmor fra Island har givet hende lov til at vælge en af de 200 heste, som der løber i de islandske fjelde, Mia tager derfor til Island…..
    Da Mia skulle ud og ride alene hen til fjeldene hvor alle de ungheste stod for at se om der var en hun ville have og tog Gitta s hest da hun red stak den af med hende og laver en bukke spring og hun falder af og kan ikke gå, fordi hun har slået sit knæ.
    Hun møder en pige der hedder Elverdug, der dukker op på marken og bor hun på ørneklippen i dalene og hun har styr på hesten, og kan bare tage den og hun hjælper Lea op på hesten og Lea rider hjem..
    Hun vælger den røde hingst lue men toti var ked af det for den hest ville han have, så da heste traileren kom slap hun lue fri så Totti kunne få den, og rejste hjem uden en hest.

er det godt nok

• #10   12. okt 2007 kender den..
    nået med at de vil rive nået af gåend ned men de må det ikke såå bliver elve fam. sur

Kommentér på:
ild hesten

Annonce