{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  udstyr til børn og ponyer
  • #1   6. dec 2021 56?
    Så er det enten meget store babyer (38, 40,42 osv til 56), eller - kan børnebukser starte så lavt? Er baby ikke nogen og 80?
    Str 56 efter den ende af skalaen - er det præmatur? Følger der så kuvøse og ængstelig neonatal-intensiv sygeplejerske med?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   7. dec 2021 50, er str ved et "normalt" nyfødt barn, også går det opad. Så nej, det har intet med hverken præmatur eller voksen at gøre.

  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 207
    #3   7. dec 2021 @Dr. Who - må jeg gætte: Du er ikke fødselslæge...? smiley smiley

    I omegnen af 50 cm er vist en meget standard størrelse for en nyfødt - men indrømmet, jeg ville ikke ha' forventet det helt store behov for ridebukser i den aldersgruppe, med mindre der er tale om forsøg på prægning... smiley


  • #4   7. dec 2021 Jeg er geriater.
    Og har ingen børn.

    Mine standard patienter er85+ år, indlagt med 3 separate problemer og har en håndfuld kroniske sygdomme.
    Mit job er at sætte ord på hvad, der svækker dem - find årsagen, fjern årsagen og tænk igen!


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   7. dec 2021 Dorte: prægning lige fra fødslen smiley

    Men det er jo så populært ved mange at få taget studie billeder (meget opstillede billeder), så der er sikkert en god forretning i at sælge ridetøjs lignende tøj til små baby. Mig bekendt kan babyer ikke holde hovedet selv, før de er omkring 3 måneder, så hvad de inden skulle få ud af at sidde på en hest - tja, det er nok mere forældres behov end babys. ??


  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 207
    #6   7. dec 2021 @AMT: Præcis - det skulle efter sigende ha' mest effekt, hvis man starter lige når de kommer ud af ægget... smiley smiley

Kommentér på:
udstyr til børn og ponyer

Annonce