{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horze hjemmeside
  • #1   30. dec 2021 Har lige brugt gavekort jeg fik i julegave. Ingen problem. Blev betalt med dankort


  • #2   30. dec 2021 Jeg kender ikke løsningen på dit problem. Men jeg ville ikke bestille derinde pt. Alle jeg har læst om har ikke modtaget deres varer, selvom de er bestilt for måneder og uger siden. Og deres kundeservice er ikke-eksisterende. Bare et tip. smiley

  • #3   31. dec 2021 Jeg bestilte der fra 2/12 og modtog det den 17/12, så jeg har ikke oplevet de mange problemer som andre har og jeg kender en der har fået kontakt med kundeservice.

    Jeg har også oplevet at der ikke kan vælges str, men har tænkt at det nok skyldes at varen egentlig var udsolgt.

    Jeg har mistænkt at webshoppen er blevet solgt, da jeg husker brændet som svensk, men det nu er tysk/hollandsk. Det kan være en af forklaringerne på hvorfor det lige pludselig ikke er så stabilt at handle der.
    Det kan selvfølgelig også "bare" være pga corona


  • #4   2. jan 2022 sidst jeg bestilte fik jeg det hurtigt og har lige bestilt en dækken her den 31 december


  • #5   2. jan 2022 Jeg køber af og til noget hos Horze, og har aldrig problemer. Der kan være ventetid, hvis noget ikke lige er på lager, men så får jeg en mail. Ellers kommer varerne meget hurtigt, synes jeg.

Kommentér på:
Horze hjemmeside

Annonce