{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egen stald og corona
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. jan 2022 med mindre at man var meget syg, og ikke i stand til at komme ud af sengen, så ville jeg selv gøre det.

    også kommer det klart også an på, om der er opstalderer mm.

    Men okay, jeg er faktisk også utroligt ligeglad med corona, det skal simpelthen ikke sætte en stopper for mit liv mere. så hvis jeg stod som opstalder et sted, og ejer fik corona, så ville det personligt ikke gøre mig noget at ejer var ude og ordne stald mm.


  • #2   10. jan 2022 Jeg har dem heldigvis hjemme og ingen andre heste end vores egen så jeg klare dem selv som vanlig. Dog er ridning mere problematisk.

  • #3   10. jan 2022 Okay har i prøvet at have corona og ordnet stalden eller jeres heste uden problemer ? smiley

  • #4   10. jan 2022 Man får kun corona, hvis man bliver testet.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   10. jan 2022 Ann: det var alligevel en underlig kommentar?
    Enten så har man det, og ellers så har man det ikke.


  • #6   10. jan 2022 Hm.

    Jeg har hest hjemme.
    Og ingen udefra, i øjeblikket.
    (Hvis rette person dukker op, tager jeg nok opstaldere ind , ellers venter jeg nok til ca marts.)

    Så, skulle jeg imod forventning få Corona igen er det ret nemt - da jeg ikke har folk udefra gående, så vil jeg passe dem selv.

    Helt generelt - alt er indrettet så praktisk at selv ikke heste eller kokyndige kan passe mine dyr, faktisk uden overhovedet at gå ind til dem - så, kommer jeg ud for et trafikuheld eller af anden årsag ikke kan passe mine dyr i en periode, så kan hvem som helst faktisk gøre det.
    Jeg mener, at har man dyr hjemme skal man være bevidst om hvordan plan B skal være, hvis man for en periode ikke kan selv.

    Hvis jeg havde min hest opstaldet ude, og ejeren blev syg (eller skulle holde sig inde pga Corona isolation) ville jeg da som hesteejer i stalden spørge ind til pasningsplanen under sygdom.
    Er de professionelle, så bør de have en forsikringsordning ligesom landmænd har, som kan sende en vikar ud at ordne dyr under sygdom / ferie.
    Er de glade amatører med en selvpasserstald, så går jeg ud fra, at vi opstaldere nok finder ud af det sammen.

    Hvis folk har opstaldere, går jeg ud fra at 1) de passer på sig selv og IKKE gør mere arbejde end helbredet tillader. 2) Tager de nødvendige forholdsregler, så smitte ikke spredes. Det gælder uanset om en hest mistænkes at have kværke, eller om et menneske har Corona, roskildesyge eller andet pokkers smitsomt.
    - Hvis man som staldejer ikke føler sig syg nok til at holde sig indendørs, så må man ved Corona jo bare sige at stalden er lukket til man har været symptomfri i to døgn og isolation er ophævet.

    "Man har ikke Corona, hvis man ikke er testet".
    Argh! Du smitter ikke mindre af at være utestet.
    De færreste kan gøre for at blive smittet. Men det er op til os selv ikke at smitte folk med Roskildesyge, Corona osv.
    Nu er nærmest alle ved at være vaccineret, så risikoen for middel til svær sygdom er efterhånden ret lav, men... Almindelig sund fornuft.
    (Ja, jeg gider heller ikke det Corona pjat mere. Men, vi må lære at leve med det. Intet går væk af at blive ignoreret, slet ikke smitsomme sygdomme.)



  • #8   11. jan 2022 da jeg havde corona i november 2020, passede jeg stadig mine heste, de står så også hjemme smiley kan ikke se hvorfor man ikke skal kunne passe dem, medmindre man er meget syg smiley

  • #9   11. jan 2022 Jeg ville selv passe dem, hvis ikke jeg ville være for syg. Selvom jeg har opstaldet ude, så er jeg den eneste der bruger stalden til mit foder, så jeg ville bare oplyse, at jeg er smittet, så andre kan tage deres forholdsregler med, at bruge en anden dør og ellers ikke røre ved de ting jeg røre ved, eks vandhane ( som selvf kunne sprittes af ) Jeg bruger kun nødig hjælp til pasning af mine 2, så jeg, om nødvendigt, kan få hjælp til pasning. Mine er i løsdrift og kræver ikke direkte håndtering, så det er nemt, at fodre og give dem hø. Desuden er der ingen i stalden når jeg kommer om morgenen kl 05 45 smiley

  • #10   13. jan 2022 der hvor remis står har staldejeren haft det og der var hun i stalden når den var lukket for opstalderne og hun havde gummihandsker og mundbind på

  • #11   14. jan 2022 Over 97% af pcr testene viser forkert svar og der er mange eksempler på at en person er testet positiv, for senere samme dag at blive testet negativ, så hvis man sætter sig lidt i ind i det, så vil man vide at hele corona-cirkuset er fup og humbuk. Det ENESTE dette går ud på er The Great Reset, som man jo kan google sig til er vha. vacciner at reducere befolkningen på kloden!

  • #12   14. jan 2022 Annette B.
    Jeg havde mere respekt for konspirationsteorier, hvis de havde lidt dokumentation.
    smiley
    På den anden side, dokumentation ville ødelægge den underholdende historie ved konspirationsteorier, ikk?


  • Sørensmor
    Sørensmor Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #13   19. jan 2022 Jeg har dem hjemme - med corona og ordner selv smiley

  • #14   21. jan 2022 At du ikke en gang kan stave mit navn korrekt Helena, smiley
    Hvorfor sagsøges bagmændene bag The Great Reset og WEF nu over HELE verden, hvis deres handlinger ikke var kriminelle?
    Hvorfor forlanges vacciner i England nu stoppet, ligesom krav om mundble og test ? Hvorfor er 1.000.000 af mennesker døde efter de er vaccineret?
    Sig mig følger du overhovedet ikke med, eller følger du bare nartivet, for så bliver det en brat opvågning for dig!
    https://unitynewsnetwork.co.uk/group-of-activists-and-law-firm-say-met-police-are-engaged-in-criminal-investigation-over-issues-around-vaccines-and-public-health/


  • #15   21. jan 2022 Anette - i DK startede vi med at vaccinere plejehjemsbeboere. Vi har ca 44.000 plejehjemsbeboere i DK.

    Plejehjemsbeboere er alle folk med meget skrøbelig helbred og en gennemsnitlig restlevetid ved indflytning på 22 mdr før de dør af summen af deres sygdomme.
    I DK har det medført at en høj andel af frisk vaccinerede døde kort efter vaccination - da plejehjemsbeboere var en stor del af de nyvaccinerede, har de jo påvirket Statestikken meget med deres korte forventede restlevetid.

    Jeg kigger gerne dit materiale igennem - men, det konspirationsmateriale jeg ellers har set, har det med at mangle kilder bag påstande, og i stedet for farverige forklaringer plejer de at lukke øjnene for det oplagte og gammelkendte.
    Vi ses!


  • #16   10. aug 2022 Dr. Richard Fleming testimony about SARS-CoV-2 and vaccinations as a bioweapon
    https://odysee.com/@Dissens:e/DrRichardFlemingtestimony:1


Kommentér på:
Egen stald og corona

Annonce