{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Dit mål for 2022 - har den været oppe? {{forumTopicSubject}}

Anette plejer at lave disse - mål for; og hvordan gik dit år 2000

Men jeg har ikke kunne finde den nye;

Hvad er dit mål for 2022 - er den lavet?

Hvis ikke - hvad er så dit mål for 2022?

Mit mål er at få lavet min ridebane lign ich - for pengene hænger ikke på træerne i dag.

Så vil jeg starte med at ride Goldy op igen!

Så skal Sarina gøres klar til ridning - med hjælp fra min søde nabo - ND Horseteam

Ja og så skal der spares penge sammen til at begge tøser kan blive ifolet - hvis alt går vel - men nu må vi se

Hvad er dit mål?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dit mål for 2022 - har den været oppe?
  • #1   20. mar 2022 Jeg tror heller ikke Anette har været på banen i år...

    Mit mål for 2022 er at få lavet folde og påbegyndt stalden, så der er plads til et par Heste næste år ??


  • #2   20. mar 2022 Baby skal vider uddannes, glæder mig til bedre vejr så jeg kan få noget galop i ham også ??
    Nova skal sendes op til Tom for en kort stund, når han er hjemme igen så skal jeg også vider uddanne ham ??
    Hogne skal jeg bare holde lidt i gang i ny og næ, ellers har jeg ikke planer på heste fronten, ville gerne stævner men med 2 heste der ikke har prøvet meget ig en gammel dreng må det ventes ??


  • #3   21. mar 2022 Jeg har en, nok ikke så rar, plan. Jeg er ved, at undersøge om det er ved, at være tid til min gamle hoppe på snart 26 år skal til de evige græsmarker.. Hun er tidligere springhest og er ret stivbenet og låser, til tider, i krystet. Jeg prøver nogle behandlinger med Kranio Sakral Terapi. Foreløbig ser det ud til, at virke. Så må vi se, når smeden kommer, om det virker godt nok. Sidst han var der, eksede hun på staldgangen og det var ikke godt, da hun ville løfte sit ene bagben for højt, i forhold til hvad hun skulle / havde brug for og satte sig på røven. Hun kom fint op igen. Bagefter var der ingen problemer for hende med, at løfte benet og hun så heller ikke ud til, at ha slået sig. Smeden syntes vi skulle se tiden an til næste gang han kommer og så se hvad der sker. I mellemtiden har jeg så givet hende de behandlinger og så må vi se om de har hjulpet godt nok. Hun er ellers i fin stand, flot blank i pelsen og spiser som hun skal og interessere sig for omgivelserne. Kan stadig rulle sig, men med besvær. Jeg ved jo godt tiden nærmer sig og det nok hurtigere end jeg bryder mig om, at tænke på. Men jeg er, håber jeg da, realistisk for, hvornår nok er nok.

  • #4   21. mar 2022 Mit mål for 2022 er at få mere hest i min hverdag igen.
    Min gamle blev aflivet i 2020 grundet EOTRH, og grundet studie osv. har der ikke været tid og råd til en ny. Har haft lidt hest i mit liv gennem mit arbejde som medhjælper til ridefysioterapi, når jeg lige har været hjemme som afløser, og det er blevet til flere timer, nu hvor jeg har færdiggjort studiet, men jeg vil stadig gerne finde en part eller investere i min egen. Nu starter jeg i job til april, og håber sådan at jeg får mulighed for det så - det vil helt klart også hjælpe på at skabe et socialt netværk i en ny by, hvis jeg kan komme i en stald i min fritid smiley


  • #5   21. mar 2022 Jeg faldt for aldersgrænsen ved årskiftet, så mit største mål for i år er at komme ud og starte nogle hesteklasser på min pony! Og da vi er blevet meget stærkere på de måneder der er gået siden, tror jeg vi vil kunne gøre det ganske udemærket til D-stævner

  • #6   21. mar 2022 Mit mål er at komme til at ride i Boxen til august smiley
    Jeg er på et hold i Agria og DRF's VM holdturnering, og som det ser ud nu, kommer jeg - og mit hold - også afsted til finalen smiley

    Derudover håber jeg på at få startet en 100 cm springklasse på min sportsko. Vi er dog ved at være ret gode til at ride 90 cm, så det er ikke utænkeligt smiley


  • #7   22. mar 2022 Jeg vil bare gerne have en hest smiley Glæder mig til at ride tur igen smiley

  • #8   22. mar 2022 2021 stoppede både godt og skidt.
    Jeg måtte, i starten af december, tage den svære beslutning om at give min Dolcemus fred, gigt i begge forben og det var ikke længere muligt at holde ham smertefri. smiley

    Efter en meget kort tænkepause, besluttede jeg at der skulle en ny hest ind igen.
    Jeg faldt hurtigt over en annonce der lød lovende. Hurtigt fik jeg arrangeret en tur til Fyn for at prøve hende. Jeg blev forelsket lige på stedet, mod al sund fornuft. Jeg prøvede et par stykke mere på min tur på Fyn og Sønderjylland. Efter en overnatning, aftalte jeg endnu en prøvetur. Nu var jeg helt solgt, Salina skulle hjem til mig. smiley smiley

    Men at få en hest gennem dyrlæge mellem jul og nytår, var ikke nogen nem opgave, men det lykkedes. D. 29 december hentede jeg min ny hest.

    Salina er nu 7 år og har ikke så meget erfaring, hun er kåret, fået 2 føl og nu skal hun igang med livet som ridehest hos mig.

    Jeg håber at 2022 giver os mulighed for at komme ud og få startet lidt, komme lidt i skoven og bare nyde hinandens selskab. smiley

    For de interesserede er Salina forædlet Oldenborg efter Atlètico af Egense med Højvangs Strauss som morfar. Og 175cm i stang.


    profilbillede
  • #9   29. mar 2022 Efter et lidt hårdt 2021, håber jeg at vi kan komme ud og starte stævner igen. Men tiden må så vise om vi er klar til det smiley

  • #10   30. mar 2022 Hejsa alle
    Jo jeg oprettede mit emne d. 11 december 2021
    Så jo jo jeg hænger på ??
    Vh Annette


    profilbillede
Kommentér på:
Dit mål for 2022 - har den været oppe?

Annonce