{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor
  • #1   4. dec 2004 Helt enig.. Jeg giver selv karakter angående udseende og ikke hvor gode de er

• #2   4. dec 2004 Jo.. Det er udseendet det kommer an på.. Men personligt har jeg et sådan, at selv den grimmeste hest er smuk, hvis den går rigtigt samlet i dressur.. Så på det punkt, kan jeg godt give en karakter højere.. Men det med, hvor højt de kan springe, kan jeg ik lige se meningen med..

• #3   4. dec 2004 hmm.. der skulle have stået NÅR den går rigtigt samlet...

• #4   4. dec 2004 Jah, det kan godt være at selv den grimmeste hest er smuk i holdning. Hvis jeg ser en hest der går med hovedet i skyerne, er min første tanke jo heller ikke: Orv, hvor er den smuk. Det ser jo ikke så elegant ud. Men fx har jeg er unghest (eller.. den er 5 år)som jeg kun har sprunget 1 m på endnu, og kun har et godt springbillede. Min karakter er steget en smule efter jeg fik springbilledet.

Men tit bliver jeg også interesseret hvis man lige skimter over en masse billeder, og finder en hest der har springbilleder. Men giver ikke karakterer efter hvor højt den springer eller hvor god dressur den går. Kigger mere på bygningen, farven og aftegninger som jeg godt kan lide. Men, hver sin smag..

• #5   4. dec 2004 En mindre roman, blev mit indlæg nu til igen smiley

• #6   4. dec 2004 Det er jo også svært at stemme fair, for man ved jo ikke hvordan hesten er, selvfølgelig kan man bare give karakter efter udseende, hvilket måske også er meningen, men hvem ved om den hest der har det højeste gennemsnit herinde, også er den dummeste? Jeg ved ihvertfald at jeg elsker ikke en hest fordi den er smuk, men fordi den er rar!

• #7   5. dec 2004 Stine N: Herinde kan man jo netop ikke bedømme om den er rar, så jeg tror bare at meningen er at stemme efter udseendet. Så kan man jo vælge at stemme efter dens dygtighed, det synes jeg bare er forkert, her på HG.

Michelle R: Vil bare lige høre, synes du at hvis man giver en hest 4, at det er dårligt? For har fået et 4tal af dig, og ville bare vide om du mener det er en okay karakter, eller om du kun giver det til heste du ikke synes er særlig smukke? Er ikke sur =)

Kommentér på:
Hvorfor

Annonce