{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Budget
  • #1   13. sep 2022 Jeg bruger under 1500 kr I måneden på pony 129.

    Og det er ALT inklusiv forsikring mad smed dyrlæge opstaldning snacks udstyr (også udstyr til mig)
    ALT

    Tæt på Esbjerg.


  • #2   14. sep 2022 Leje af stald inklusiv vand og strøm: 1000,-
    Kraft foder: 700,-
    Stråfoder: (300,-pr balle) ca 700,-
    Halm: 300,-
    Smed (lægges til side hver måned) 300,-
    Dyrlæge (Lægges til side hver måned) 500,-
    Vedligehold af stald/hegn (Lægges til side hver måned) 200,-

    Alt i alt 3700,- pr måned (Fordelt på 3 heste= 1233,33 kr. pr hest)

    Dette er i grove træk hvad jeg har af udgifter, jeg har heste i egen stald, så jeg har jo så alt håndtering af hestene også. der er tale om 2 shetlænder og 1 DV. mine heste er ansvars forsikret gennem min indbo, og derved ikke med i regnskabet.

    Jeg er bosat på grænsen mellem midt og nord Jylland (Viborg kommune)


  • #3   14. sep 2022 Jeg betaler 2100 i opstaldning i Nordsjælland. Det er løsdrift hvor vi har mere eller mindre selvpas, men der er wrap og strøelse med i prisen. Derudover har jeg hovtrimmer til 500 kr om måneden plus det løse i foder osv oveni smiley

  • #4   14. sep 2022 Jeg bruger 900,- om måneden på hest. smiley

    Det er så fordi hun går som rideskolehest, og jeg derfor udelukkende betaler for part på hende hvilket er inkl. 2x undervisning hver uge. Dyrlæge, smed, foder mv. står de så for.

    Dejlig ordning, og heldigvis trives både Hope og jeg i det.


  • #5   14. sep 2022 jeg har hest gående hos mine forældre lidt endnu, da jeg er under uddannelse i kbh, men jeg har overvejet om min hest skulle med mig til kbh og derved prøvet at udregne lidt udgifter. realistisk set skal man nok ligge 3500 - 4000kr af til hest pr måned inkl alt, HVIS man kan finde billig stald. Rideskolen lige op ad hvor jeg bor tager 4000kr i leje, men jeg har fundet et mindre sted med færre faciliteter til 2700kr fuldpas inkl alt minus kraftfoder. så plus smed og andre småting bliver det som minumum omkring de 3-4 tusind.

  • #6   14. sep 2022 Ca. 6500. Det er opstaldning, foder, wrap, strøelse, smed, massage og forsikring. Står lige udenfor Roskilde.

  • #7   16. sep 2022 Jeg bor lidt nord for Århus. Jeg betaler 2800 om måneden, det er med alt. Jeg skal bare komme og hygge om min hest og ride. Smed er 900 kr. ca. hver anden måned.


Kommentér på:
Budget

Annonce