{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Hvor sælger du din hest henne ? {{forumTopicSubject}}

Halløj derude

Jeg sidder i den situation at jeg skal sælge min lille shetter fra i år, men jeg må sige at jeg har svært ved at finde platformen at gøre det på. facebook tillader ikke salg mere smiley

Jeg har lagt annoncer op på Gul og gratis samt DBA

Men hvor kigger du efter shetlænder, eller generelt hest henne ? er det de to pågældende steder jeg har lagt op eller er der kommet nye platformer jeg ikke ved eksistere ? smiley

På forhånd tak og god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sælger du din hest henne ?
  • #1   5. okt 2022 Der findes stadig salgsgrupper på facebook smiley

    Min nuværende hest fandt jeg på DBA, og efterfølgende facebook, hvor jeg kontaktede sælger. Jeg kiggede desuden annoncer på ridehesten, guloggratis, facebook og tildels heste-nettet og herinde.

    Det var lidt omvendt rækkefølge med min gamle pony - ham fandt jeg på heste-nettet og siden herinde, hvor jeg kontaktede hans gamle ejer smiley


  • #2   5. okt 2022 solgte vores shetter gennem DBA. Nogle gange tager det lidt tid at finde et godt nyt hjem og nogle gange skal prisen justeres for at der kommer interesse, men der er mange der kigger på dba så tænker det er et fint sted at have annonce.
    det kan også være en ide at finde en race gruppe med salg på facebook - mon ik der findes en med shetlændere?


  • #3   6. okt 2022 Såfremt den har rødt pas, så er der en salgs shetter gruppe smiley .

  • #4   16. dec 2022 Jeg har ikke solgt en hest før. smiley
    Men vi købte min inde på Ridehesten - mener at det koster noget at have en annonce oppe. Ellers er det en super fin hjemmeside. Kender mange som har købt deres heste derinde.
    Ellers er der jo altid facebook. smiley


  • #5   19. dec 2022 Min står til salg, og jeg har haft kæmpe succes med facebook.

Kommentér på:
Hvor sælger du din hest henne ?

Annonce