{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Stigbøjler
  • #1   30. okt 2022 På den ene sadel bruger jeg ganske alm smiley aner ikke engang om de har et navn - på den anden har jeg brede westernbøjler - fordi de fulgte med sadlen

• Anna F
    Anna F Tilmeldt:
    aug 2022

Følger: 5 Svar: 1
    #2   30. okt 2022 Jeg bruger letvægtsbøjler i plast. Det synes jeg fungerer rigtigt godt.
    Et par bøjler i metal kan godt veje er kilo eller to, som jeg hellere vil spare mine heste for smiley

• Mimre
    Mimre Online Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.887
    #3   31. okt 2022 Jeg bruger Sprengers sikkerhedsbøjler med "gummi-indsatser" i siderne, og dem er jeg rigtig glad for:

https://pferdesport.sprenger.de/shop/pferdesport_en/Steigbuegel/gelenksteigbuegel.html

• #4   31. okt 2022 Jeg er stor fan af Acavallo stigbøjlerne.
    Der er en god bred fodplade og så har den sikkerhedsudløser i siden.

Jeg døjede meget med smerter i fod og ankel tidligere pga dårlig ankel og det er blevet meget bedre ift normale stigbøjler.

• #5   11. jan 2023 Jeg har ikke selv erfaring med Ophena, men jeg vil ekstremt gerne selv have nogen, og har kun hørt godt om dem. Lille note er dog at man ikke må ride med magnet bøjler til stævne (iværtfald ikke dressur) ift. DRF.
    Jeg vil ikke anbefale free jump. Igen har jeg ikke selv erfaring, men har hørt mange der har haft dårlige oplevelser med dem. Har hørt nogen der er blevet slæbt igennem ridehal osv. med dem smiley
    Mine veninder har Acavallo, og de er ret glade for dem :).

Kommentér på:
Stigbøjler

Annonce