{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Problemer med vandkoppen {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige rykket min pony til et rigtig dejligt nyt opstaldningsted. Vi har dog det problem, at der er vandkopper både på fold og i boks, og det kan min pony åbenbart ikke finde ud af at bruge. Der var ikke vandkopper, der hvor vi har stået før i fire år, men inden da stod han altså på boks med vandkop i syv år og kunne fint bruge vandkopper da. Jeg har gjort vandkoppen i boksen ren og sikret mig, at den virker. Jeg fylder den op med vand hver dag, og min pony drikker det vand, men han kan ikke finde ud af at trykke ned for at få mere vand. Jeg har ventet en uge for at se, om han ville vænne sig til det, men det er ikke lykkedes endnu. Er der nogen, der har gode fif til at lære hesten at bruge en vandkop?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med vandkoppen
  • #1   7. nov 2022 Har læst folk har puttet æble eller gulerod ned i vandet

  • #2   9. nov 2022 Hvis den ikke er død af tørst, så drikker den nok af vandkoppen, når du ikke ser det smiley



  • #3   9. nov 2022 Ann: Jeg er helt overbevist om, at han ikke kan finde ud af at bruge den på folden, der er nemlig nogle store nogle. Jeg er i tvivl om han kan bruge den i boksen, men jeg tror det ikke. Han får en spand vand med 20 liter vand ind i boksen hver nat, så han i hvert fald får noget, og han er tydeligt MEGET tørstig, når han får sin spand, selvom han har haft fri adgang til vandkoppen.

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #4   9. nov 2022 Jeg har brugt små stykker gulerod eller æbler i så lære de det hurtigt, husk at gøre den ren ofte hvis den ikke bruger den.

Kommentér på:
Problemer med vandkoppen

Annonce